کد خبر: ۳۵۵۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹

پاری سن ژرمن قهرمان زودهنگام لیگ فرانسه شد/ 4 گل زلاتان در برد 9 گله پاریسی‌ها

پاری سن ژرمن با برتری پرگل 9 بر صفر برابر تروا، هشت هفته به پایان لیگ فرانسه عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، هفته سی ام رقابت های لیگ فرانسه با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن پاری سن ژرمن مدافع عنوان قهرمانی که با توجه به نمتایج شب گذشته برای قطعی کردن قهرمانی خود در این رقابت ها به برتری در این دیدار نیاز داشت، موفق شد با نتیجه پرگل 9 بر صفر تروا را شکست دهد و بار دیگر به قهرمانی در لیگ فرانسه برسد.

پاریسی ها که در 3 سال گذشته نیز توانسته بودند به قهرمانی در لیگ فرانسه برسند، این بار در یک رقابت کاملا یک طرفه توانستند با اختلاف 26 امتیاز نسبت به تیم دوم یعنی موناکو قهرمانی خود را قطعی کنند.

کاوانی که در این دیدار در ترکیب اولیه تیمش حضور داشت در دقیقه 13 توانستن گلزنی کند و دروازه تروا را باز کند. چهار دقیقه بعد نوبت به خاویر پاستوره رسید تا بعد از مدتها حضورش در زمین مسابقه را با گلزنی جشن بگیرد. در ادامه و تنها دو دقیقه بعد در دقیقه 19 رابیوت توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا نیمه نخست با برتری 3 بر صفر پاریسی ها به پایان برسد.

در نیمه دوم زلاتان ابراهیموویچ که با 23 گل در صدر جدول گلزنان لیگ فرانسه قرار داشت هت‌تریک کرد و سه بار در دقایق 46 و 52 و 55 برای تیمش گلزنی کرد تا تعداد گل های خود را در این فصل لیگ فرانسه به عدد 26 برساند. حملات بی انتهای پاریسی ها باعث شد در دقیقه 58 مدافع تروا به اشتباه دروازه خودی را باز کند.

البته تروا این فرصت را داشت تا حداقل برای یک بار در این دیدار گلزنی کند ولی پنالتی دریر در دقیقه 75 از دست رفت تا دروازه پاریس بسته بماند. همچنین یک بازیکن تروا در دقیقه 74 از زمین مسابقه اخراج شد تا این تیم 10 نفره بازی را برابر پاریس به پایان ببرد.

در ادامه ادینسون کاوانی در دقیقه 75 توانست گل دوم خود را نیز در این دیدار به ثمر برساند. این پایان کار نبود و ایراهیموویچ در دقیقه 88 توانست گل چهارم خود را نیز به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 9 بر صفر پاری سن ژرمن به پایان برسد.

به این ترتیب یک رکورد در لیگ فرانسه ثبت می شود و آن هم زودترین فهرمانی یک تیم در این لیگ است که با حضور 20 تیم برگزار می شود. پاری سن زرمن توانست 8 هفته زودتر از پایان رقابت ها قهرمانی خود را قطعی کند و زودترین قهرمانی در تاریخ لیگ فرانسه را به نام خود ثبت کنند. این تیم که فصل قبل علاوه بر لیگ فرانسه، فاتح جام حذفی و جام اتحادیه فرانسه هم شد ولی در اروپا ناکام بود، فرصت این را دارد تا قهرمانی خود را در جام حذفی و جام اتحادیه نیز تکرار کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین