کد خبر: ۳۵۵۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

«زعفرانی» از 29 اسفند ماه روی آنتن +تصاویر جدید

سریال نوروزی «زعفرانی» از 29 اسفند ماه با بازبینی نهایی شبکه دو سیما مهمان خانواده های ایرانی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج محمدی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» از جزئیات و جمع‌بندی این سریال بیان کرد: در حال حاضر تیزر این سریال نوروزی را تقدیم گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما کردیم تا در موعد مقرر پخش شود. همچنین تا به امروز قسمت‌های 1 تا 6 آماده شده است و آخرین کارها بر روی طراحی تیتراژ و موسیقی آن انجام می‌شود، تا برای بازبینی نهایی ارسال و از روز 29 اسفند ماه با پخش در این شبکه در خدمت هموطنان عزیز باشیم.

«زعفرانی» از 29 اسفند ماه روی آنتن +تصاویر جدید 
وی در خصوص روند جزئیات مجموعه نوروزی «زعفرانی» گفت: بازنویسی فیلم‌نامه به اتمام رسیده است و به اصطلاح نویسندگان فقط قسمت‌های آخر در حال چکش‌کاری است تا بتوانیم با یک پایان خوب، روایتی درست از یک خانواده ایرانی داشته باشیم.

«زعفرانی» از 29 اسفند ماه روی آنتن +تصاویر جدید 
تهیه کننده سریال «دردسرهای عظیم» بیان کرد: تصویربرداری، این روزها در لوکیشن اصلی منزل نسرین و ناصر ادامه پیدا کرده است و بازیگرانی چون؛ مهدی هاشمی، مهران احمدی، سیدمهرداد ضیایی، حسین سلیمانی، شیدا خلیق جلوی دوربین رفته‌اند.

«زعفرانی» از 29 اسفند ماه روی آنتن +تصاویر جدید

محمدی با توجه به اتمام روزهای تصویربرداری به اضافه شدن بازیگری جدید به مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» اظهار داشت: محیا دهقانی دیگر بازیگر جدیدی است که در اوایل هفته به این پروژه اضافه شده و جلوی دوربین رفته است.

«زعفرانی» از 29 اسفند ماه روی آنتن +تصاویر جدید 
وی در ادامه افزود: به رسم هر ساله که برای ایام عید در حال تصویربرداری هستیم، فقط روز اول نوروز را تعطیل می‌کنیم تا همه گروه در کنار خانواده‌هایشان باشند اما در ادامه تا روز دهم همزمان در حال تصویربرداری، تدوین و صداگذاری هستیم.

«زعفرانی» از 29 اسفند ماه روی آنتن +تصاویر جدید 
تهیه کننده با بیان روایت داستانی سریال «زعفرانی» اظهار داشت: «زعفرانی» یک درام خانوادگی است که با رویکردی مفرح، شاد و طنز سعی می‌کند با این لحن داستان یک خانواده ایرانی را مطرح کند.

«زعفرانی» از 29 اسفند ماه روی آنتن +تصاویر جدید

محمدی از ساخت و کار کردن برای مجموعه‌های مناسبتی مانند عید و ماه مبارک رمضان گفت: به قول معروف یک تضادی در جنس کار کردن زمان مناسبتی با مواقع عادی وجود دارد که تلخی و شیرینی، اضطراب و لذت را در کنار هم دارد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در ایام عید خنده‌ای بر لب مردم بیاوریم و خانواده‌های ایرانی سریال «زعفرانی» را ببینند. این تضادی که در ساخت است، هم خوب و هم سخت، اضطراب و دلهره به شدت بالاست و ناخواسته در موقعیتی قرار می‌گیریم که 5،4 سریال دیگر بلافاصله پشت سر هم از رسانه ملی پخش می‌شود، سطح توقع و تعداد مخاطبین بالا رفته است و ما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا یک کار خوب را ارائه بدهیم.

 
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» در پایان با اشاره به دیگر سریال‌های نوروزی سیما خاطرنشان کرد: آنچه که من امسال از پخش مجموعه‌ها خبر دارم این است که کارگردان‌های خوبی پشت دوربین و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در مقابل دوربین‌ها رفته‌اند. این رسم تعارف نیست، اما از صمیم دل امیدوارم که همه سریال‌ها، مجموعه‌هایی دیدنی و جذاب باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین