کد خبر: ۳۵۵۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

"آوای زندگی" و "خاطره‌ها"؛ دو آلبوم جدید از بردیا صدرنوری به بازار آمد

دو آلبوم دیگر از مجموعه ی پیانونوازی «زندگی جاریست» با هنرمندی «بردیا صدرنوری» توسط مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» منتشر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در پی انتشار آلبوم پیانونوازی ایرانی با عنوان «زندگی جاریست» با نوازندگی و آهنگسازی «بردیا صدرنوری» که مورد استقبال فراوان دوستداران هنر موسیقی، به خصوص افرادی که جستجوگر آرامش در نغمه های موسیقی هستند، قرار گرفت، این بار این مؤسسه اقدام به نشر آلبوم‌های «زندگی جاریست ۲ و ۳» که این دو اثر نیز بر مبنای آرامش در موسیقی طرح ریزی و اجرا گردیده، نموده است.

به گزارش آفتاب، این آلبوم‌ها با عناوین "آوای‌زندگی (زندگی‌جاریست 2)" که بیشتر بر مبنای بداهه‌نوازی بر اساس ساخته‌های این نوازنده و "خاطره‌ها (زندگی جاریست‌3)" که بداهه نوازی بر روی ساخته‌های نوستالژیک از آهنگسازانی همچون: استاد فضل‌الله توکل، استاد مجید وفادار، استاد همایون خرّم، استاد اکبر محسنی، استاد کوروس سرهنگ‌زاده و استاد‌علی تجویدی می‌باشد، تنظیم و اجرا گردیده است. 

همچنین مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» پیانونوازی یک نوجوان پانزده ساله را  نیز منتشر کرد، «در آغوش رنگ ها» عنوان آلبوم موسیقی از نوازندگی پیانوی سپاس صدرنوری نوجوان ۱۵ ساله  است که توسط مؤسسه فرهنگی هنری رادنواندیش منتشر و روانه بازار شد.

 این آلبوم شامل پانزده قطعه با عناوین خدا، پرواز، عشق، انتظار، ماهتاب، برف، نت ها نیز می گریند!، در آغوش رنگ ها، والس او، شبنم، کی میایی؟، مادر، طوفان، هر جا را می نگرم…، و پایان می باشد، که همگی از ساخته های این هنرمند نوجوان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین