کد خبر: ۳۵۵۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

برانکو: با چالش رانندگی در خیابان‌های تهران هم کنار آمده ام

برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس در مصاحبه با هفته‌ نامه‌ی همشهری جوان از زندگی لذت بخشش در ایران صحبت کرده و همچنان ایران را وطن دوم خودش می‌داند و حتی با چالش رانندگی در خیابان‌های تهران هم کنار آمده است.
آفتاب‌‌نیوز : برانکو این روزها اصلا شبیه مردی نیست که به ایران آمد تا کنار بلاژویچ روی نیمکت تیم ملی بنشیند. اگر آن روزها همه‌ی مردم و رسانه‌های پروفسور نیمکت تیم‌ ملی را مرد یخی‌ای می‌دانستند که احساساتش را بروز نمی‌داد و کمتر دل به مصاحبه با رسانه‌ها می‌داد، برانکوی زمان حال آدم متفاوتی است. آن‌قدر متفاوت که می‌تواند پرسپولیس پنچر و دوست نداشتنی سال‌های اخیر را به «پرسپولیس زلزله‌»ی دهه‌ی 60 تبدیل کند.
 
 این مربی 62 ساله در مصاحبه نوروزی‌اش با هفته‌ نامه‌ی همشهری جوان، همچنان ایران را وطن دومش می‌داند و تاکید می‌کند که این حرف را مثل ایرانی‌ها از روی تعارف نمی‌زند. «تعارف عادت قابل احترام شما است اما برای من این حرف یک نظر قلبی است و هیچ چیز دیگری در پشت پرده‌ی آن وجود ندارد. فرهنگ کشور شما و برخوردهای‌تان شباهت زیادی به مردم سرزمین من دارد و شخصا در ایران احساس راحتی می‌کنم.»
 
مربی موفق پرسپولیسی‌ها در بخش دیگری از صحبت‌هایش به رانندگی‌ خوبش در خیابان‌های شلوغ و پر ترافیک تهران اشاره می‌کند و می‌گوید که همه جای شهر را گشته است. «حتی کسانی که در تهران به دنیا آمده‌اند هم نمی‌توانند ادعا بکنند که تمام خیابان‌های شهر را می‌شناسند. اما من می‌توانم ادعا کنم از شمال شهر تا جنوب شهر را با ماشین رفته‌ام و آشنا هستم و در ضمن رانندگی‌ام هم مثل مربی‌گری‌ام خوب است و شاید بعضی اوقات مثل فوتبال بدشانسی بیاورم. اما راننده‌ی خوبی هستم.»
مصاحبه‌ی کامل این مربی کروات  در ویژه‌نامه‌ی نوروزی همشهری جوان چاپ شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین