کد خبر: ۳۵۵۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

جهانبخش بهترین آسیایی فوتبال اروپا

آفتاب‌‌نیوز :  11 نیوز نوشت: علیرضا جهانبخش روند مطلوب خود با پیراهن آلکمار ادامه داد تا برای دومین بار پیاپی در سال 2016 به عنوان بهترین لژیونر قاره کهن انتخاب شود.

سایت معتبر whoscord نوشت: در حال حاضر 80 فوتبالیست آسیا در قاره اروپا به عنوان لژیونر فعالیت می‌کنند که تقریبا نیمی از این تعداد در لیگ‌های دسته دو حضور دارند. در مجموع 41 بازیکن در پنج لیگ معتبر انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه و هلند فعالیت می‌کنند که این سایت بعد از پایان هر ماه به بررسی عملکرد بازیکنان آسیایی در این پنج لیگ معتبر می‌پردازد و بهترین‌های قاره‌ کهن را بر مبنای گل، پاس گل، دقت در پاس و امتیازی که در هر مسابقه دریافت می‌کنند، طبقه‌بندی می‌کند.

این سایت در این گزارش 5 بازیکن برتر در جدول بهترین بازیکنان آسیایی فوتبال اروپا را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داد که علیرضا جهانبخش بهترین بازیکن آسیایی شاغل در اروپا شد.
سایت whoscord درباره عملکرد جهانبخش نوشت:

بازیکن ایرانی آلکمار هلند از ماه ژانویه در صدر فهرست بهترین ها قرار گرفت و این صدرنشینی را در فوریه هم ادامه داده است.بازیکن 22 ساله آلکمار با کسب بالاترین نمرات در بازی های اخیر تیمش همواره جزو بهترین های تیمش بود و با میانگین 7.74 از 10 نمره بهترین لژیونر آسیایی فوتبال اروپا بود.جهانبخش در تمام بازی های آلکمار با دقت عبور 70 درصدی از مدافعان رقیب، دو بار گلزنی و چند پاس گل عملکرد خیره کننده ای از خود نشان داده است.

جهانبخش بهترین آسیایی فوتبال اروپا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین