کد خبر: ۳۵۵۴۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
مناف هاشمی:

97 درصد بودجه فدراسیون‌ها پرداخت شده است

معاون توسعه مالی و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان می‌گوید تاکنون 97 درصد بودجه فدراسیون‌های ورزشی پرداخت شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سید مناف هاشمی در حاشیه نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان اظها رکرد:‌ در این نشست گزارش مختصری از فعالیت‌های فدراسیون‌های ورزشی در سال 94 عنوان شد. همچنین گزارشی از پرداختی‌های فدراسیون‌های ورزشی مطرح شد و فدراسیون‌ها در این زمینه آورده‌های خود را به ما ارائه کردند.

او افزود: امسال ما 92.5 درصد بودجه خود را گرفتیم و به فدراسیون‌های ورزشی 97 درصد پرداختی داشتیم که تا چند روز دیگر به صددرصد می‌رسد. همچنین امسال آورده‌های فدراسیون‌ها 2 تا 2.5 برابر شده و مبلغ 85 میلیارد تومان به آن‌ها پرداخت شده است. البته 240 تا 250 میلیارد تومان هم مبلغ تفاهم‌نامه‌ای بوده که فدراسیون‌های ورزشی داشتند.

او خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همه محدودیت‌هایی که داشتیم، توفیقات خوبی را به دست آورده‌ایم. البته در جلسه‌ای مشترک با حضور محمدباقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک درباره آخرین وضعیت مالی ورزش ایران و همچنین بودجه سال 95 بحث و تبادل نظر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مناف هاشمی در مورد مراسم تجلیل از مدال‌آوران سال‌های 93 و 94 نیز گفت: مراسم تجلیل از مدال‌آ‌وران سال 93 فردا (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد. بر اساس تصمیمی که داشتیم، مراسم تجلیل از مدال‌آ‌وران سال 94 با مدال‌آوران بازی‌های المپیک و پارالمپیک یکی شده و پس از بازی‌های المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد. تجلیل از این مدال‌آوران بیش از 10 میلیارد تومان برای وزارت ورزش و جوانان هزینه در بر خواهد داشت. البته با دستور رییس جمهور مبلغ 10 میلیارد تومانی که برای تجلیل از مدال‌آ‌وران در سال 93 در نظر گرفته شده، خارج از سقف بودجه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین