کد خبر: ۳۵۵۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

حرکت نمایشی جنجالی مجری «تخت گاز» + تصویر

عکس‌های منتشر شده از حرکات نمایشی مت لبلانک نزدیک یادمان جنگ معروف لندن انتقادهای بسیاری را برانگیخت.
آفتاب‌‌نیوز :
 مت لبلانک مجری تازه «تخت گاز» و بازیگر پیشین سریال «فرندز» طعم جنجال‌های این برنامه مشهور بی‌بی‌سی را برای نخستین بار چشید.
حرکات نمایشی لبلانک با ماشین در نزدیکی یکی از مشهورترین یادمان‌های جنگ شهر لندن انتقادات زیادی را متوجه او و برنامه «تخت گاز» کرد.

تهیه‌کنندگان «تخت گاز» در دفاع از لبلانک گفته‌اند که عکس‌های منتشرشده از رد ماشین در خیابان محل یادبود جنگ به گونه‌ای گرفته شده است که این احساس را به بیننده القا می‌کند که حرکات نمایشی در نزدیکی این مکان روی داده است در حالی که برای ضبط این صحنه‌ها فاصله‌ای مناسب از این مکان در نظر گرفته شده و هماهنگی‌های لازم برای انجام این کار با مقامات محلی صورت گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین،ریچارد کمپ نظامی بازنشسته بریتانیایی در این باره گفت : «این یک یادمان مقدس برای مردمی است که برای کشورشان کارهای بسیار بزرگی انجام داده‌اند. جرمی کلارکسون مجری عاری از اشتباهی نبود اما گمان نمی‌کنم که او برای حرکات نمایشی خود این اندازه بی‌سلیقگی به خرج می‌داد.»

کریس اوانز دیگر مجری «تخت گاز» در رادیوی بی‌بی‌سی از این اتفاق عذرخواهی کرد. او در این‌باره گفت : «اصلا مهم نیست که واقعا چه اتفاقی و تحت چه شرایطی روی داده است، مهم این است که این عکس‌ها توهین‌آمیز به نظر می‌رسند. من از جانب تیم «تخت گاز» و مت برای آنچه که در این عکس‌ها دیده می‌شود عذرخواهی می‌کنم.»

سری جدید «تخت گاز» با مجریان جدید از ماه می در انگلستان و آمریکا پخش می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین