کد خبر: ۳۵۵۴۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

مدل جدید نیسان قشقایی+تصویر

کمپانی نیسان از عرضه مدل Piloted Drive خودروی قشقایی در سال ۲۰۱۷، برای بازار اروپا خبر داد. این خودرو مجهز به یک فناوری جدید و خودکار است که برای اولین‌بار، باعث کنترل خودرو در یک خط می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
این سیستم کمک زیادی به رانندگان خودرو، خصوصا در شرایط ترافیک سنگین خواهد کرد. نیسان وعده داده است که بزودی این ویژگی در اکثر خودروهای جدیدش وجود خواهد داشت.

نیسان امیدوار است که با افزایش خودروهای نیمه مستقل، کارهایی مانند تغییر خطوط حرکت در بزرگراه‌ها به منظور کاهش خطرات؛ به آسانی امکان پذیر باشد.

نیسان در یک دهه آینده خودروهایی با استقلال کامل معرفی می‌کند که در آن راننده هیچ نقشی ندارد.نیسان برای اولین بار تکنولوژی مذکور را در ژاپن رونمایی و مورد بهره‌برداری قرار داد و حالا اروپا را برای اثبات نبوغ و فناوری خود برگزیده است.

مدیر پخش اروپایی نیسان،آقای پل ویلکاکس، در این رابطه گفته است: «نیسان قشقایی خودرویی است که مردم عاشق آن هستند و به آن اعتماد دارند. نیسان در حال حاضر پیشگام تولید خودروهای نیمه مستقل بوده و برنامه‌ریزی وسیعی برای سال ۲۰۱۷ انجام داده است. ما استفاده از این تکنولوژی ها را در خودروهای خود معمول می‌کنیم و امیدواریم که در آینده میلیون‌ها راننده از آن بهره ببرند. تکنولوژی مذکور مقدمه‌ای برای تکامل انقلاب رانندگی و افزایش ایمنی خودروهاست. ما با این تکنولوژی می‌خواهیم یک رانندگی راحت را برای حرکت در ترافیک‌های سنگین محیا کرده و شور و هیجان بیشتری به رانندگی اضافه کنیم.»

مدل جدید نیسان قشقایی+تصویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
0
11
خوشحالیم از مدل جدید قشقایی
باید گریه کنیم که کشورهای دیگر از این نامهای محلی برای مدل ماشینها انتخاب میکنند ولی در کشور خودمان ممنوع میباشد
مهدی
|
-
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
0
10
این خبرا فقط برای ما آه و حسرت میاره....ولاغیر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین