کد خبر: ۳۵۵۴۸۰
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در تهران/احتمال آبگرفتگی معابر

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بارش های پراکنده باران در برخی نقاط استان تهران اواخر امشب تا عصر سه شنبه پیش بینی می شود که در پی آن آب گرفتگی معابر و بروز سیلابها محتمل است.
آفتاب‌‌نیوز :
با گذر سامانه بارشی فعال از اواخر روز دوشنبه تا عصر فردا (سه شنبه) شرایط برای بارندگی در تهران مهیا می شود که به علت اینکه بارش ها به صورت رگباری خواهد بود، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد.

براساس این گزارش در پاره ای از نقاط استان تهران بارش باران، گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد که در ارتفاعات به صورت برف و باران است.

بنابر گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران از عصر امروز دوشنبه تا اوایل شامگاه سه شنبه وزش باد شدید نیز در سطح استان پیش بینی می شود که در بخش های جنوبی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان تهران با توجه به اعلام موج دوم بارندگی از عصر چهارشنبه در استان اعلام کرده است که عمده فعالیت آن در بخش های شمالی به ویژه ارتفاعات خواهد بود که متعاقبا در اطلاعیه های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

این اداره کل دمای استان تهران را امشب افزایشی و از فردا با کاهش محسوس دما پیش بینی کرده است.

براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه دمای امشب و دوشب آینده به ترتیب 10، 7 و 5 درجه سانتیگراد و بیشینه دمای دو روز آینده به ترتیب 17 و 15 درجه سانتیگراد خواهد بود.

همچنین ورامین با 21 درجه و فیروزکوه با منفی 5 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان در 24 ساعت گذشته بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین