کد خبر: ۳۵۵۸۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

علاقه ایرانیان به خرید املاک لوکس در لندن +تصاویر

روزنامه ایندیپندنت در گزارشی به موضوع افزایش ایرانیان علاقه مند به خرید ملک در انگلیس پس از حصول توافق هسته ای پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز : وبسایت روزنامه ایندیپندنت در گزارشی نوشت: نتایج تحقیقات انجام شده بوسیله مؤسسه املاک "راک استون" نشان داد به دنبال حصول توافق هسته ای و لغو تحریم های ایران، ایرانیان ثروتمند برای ورود به بازار املاک لوکس لندن آماده می شوند و به صف خریدارانی از جمله قطر، کویت و عربستان سعودی می پیوندند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس نتایج این تحقیقات، تعداد ایرانیانی که به دنبال خرید ملک در لندن هستند در دو سال آینده 25 درصد افزایش خواهد یافت. سرمایه داران و تجار ایرانی با دست کم 30 میلیون دلار دارایی، در 5 تا 10 سال آینده، 6 میلیارد پوند صرف خرید املاک در خارج از ایران خواهند کرد. لندن، دوبی، سوئیس، آلمان و جنوب فرانسه از جمله مکان های مطلوب برای خرید ملک محسوب می شود.

به نوشته ایندیپندنت، بیشتر خریداران حاضرند 1 تا 30 میلیون پوند صرف خرید یک خانه در لندن کنند. پنج منطقه محبوب خریداران در لندن نایتس بریدج، میفیر، کنزینگتون جنوبی، همپستد و جنگل های جانز است. 4 نوع سرمایه دار ایرانی خواهان خرید ملک در لندن هستند: افراد یا خانواده ها، سرمایه گذاران حرفه ای، شرکت های خصوصی و نهادهای نیمه دولتی یا صندوق های سرمایه گذاری.

"بکی فاطمی،" مدیر عامل مؤسسه راک استون گفت: لندن یکی از مکان های محبوب ایرانی ها برای خرید ملک است. تاریخ نشان داده است ایرانیان همچنین علاقه مند به خرید ملک در نیویورک و لس آنجلس هستند؛ اما به دلیل پا برجا بودن برخی تحریم های آمریکا، امکان سرمایه گذاری در این شهرها وجود ندارد.

راک استون همچنین اعلام کرد در حال حاضر 80 هزار ایرانی در پایتخت انگلیس زندگی می کنند. یکی دیگر از جاذبه های انگلیس نظام آموزشی آن است. بسیاری از ایرانیان در انگلیس تحصیل می کنند و برای زندگی دست کم به یک آپارتمان کوچک احتیاج دارند.

تحریم های اقتصادی ایران ماه ژانویه سال جاری میلادی (دو ماه پیش) لغو شد. لغو تحریم ها بسیاری از دارایی های بلوکه شده ایران را آزاد کرد.
علاقه ایرانیان به خرید املاک لوکس در لندن +تصاویرعلاقه ایرانیان به خرید املاک لوکس در لندن +تصاویر

علاقه ایرانیان به خرید املاک لوکس در لندن +تصاویر

علاقه ایرانیان به خرید املاک لوکس در لندن +تصاویر

علاقه ایرانیان به خرید املاک لوکس در لندن +تصاویر

علاقه ایرانیان به خرید املاک لوکس در لندن +تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
7
کاشکی می تونستیم بفهمیم این پولدارا کیا هستن و این پولارو از کجا آوردن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین