کد خبر: ۳۵۵۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

پرونده فساد کلان بانک تجارت مربوط به اوایل سال 1392 است

بانک تجارت در واکنش به انتشار خبری درباره صدور قرار در پرونده فساد کلان بانک تجارت پس از دو سال رسیدگی، اعلام کرد: این تخلف در اوایل سال 1392 توسط ارکان نظارتی بانک تجارت کشف و اقدامات لازم برای بازگشت منابع بانک با همکاری و هماهنگی مراجع ذیصلاح انجام شده است.
آفتاب‌‌نیوز : روابط عمومی بانک تجارت امروز(چهارشنبه) به انتشار خبری به نقل از دادستانی تهران درباره صدور قرار در پرونده فساد کلان در بانک تجارت پس از دو سال رسیدگی، اشاره و اعلام کرد: همه عوامل ذیربط نیز از یکسال پیش بازداشت شده اند و پرونده آنان اکنون در دستگاه قضایی کشور مسیر قانونی خود را طی می کند.

روابط عمومی بانک تجارت اعلام کرد: با توجه به اقدامات انجام شده، تاکنون هیچگونه خسارتی به منافع سهامداران و سپرده گذاران بانک وارد نشده و این بانک به عنوان امین ملت، سود متعلق به این وجوه را اخذ کرده و این مبالغ در حساب های بانک منظور شده است.

به گزارش ایرنا، عباس جعفری دولت آبادی دادستانی تهران 26 اسفندماه امسال، سیاست های دادستانی در سال 94 را مطالبه گری از دستگاه های اجرایی بیان کرد و گفت: دادستان باید از دستگاه های اجرایی بخواهد در دو زمینه پیش گیری از وقوع جرم و مبارزه با جرایم فعال شوند.

دادستان تهران به عنوان نمونه، از پرونده فساد کلان در بانک تجارت نام برد و گفت: بعد از نزدیک به دو سال رسیدگی به این پرونده، نسبت به بخشی از آن قرار صادر شده که تازه در ابتدای راه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین