کد خبر: ۳۵۵۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

لاریجانی: برجام سنگی ازجلوی پای مردم برداشت/سروصداهای حاشیه ای مضر است

رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم بهبود شرایط اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: سروصداهای حاشیه ای برای یک کشور مضر است، بنابراین باید وقت مسئولان صرف رفع مشکلات اقتصادی کشور شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی در دیدار با کارکنان اداره ترابری مجلس این مطلب را بیان کرد و افزود: برای توسعه و پیشرفت کشور نیاز به همت و مجاهدت وجود دارد و امیدوارم ان شاءالله مسیر پیشرفت کشور فراهم شود.

وی ادامه داد: پس از به سرانجام رسیدن توافق هسته ای امیدوارم فضای رونق و کسب و کار ایجاد شود البته باید همت داشت و از مشاجرات پرهیز کرد و به اصل موضوع پرداخت.
رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مذاکرات هسته ای در سال جاری به نتیجه رسید و سنگی از جلوی پای مردم برداشته شد و این موضوع در مهرماه در مجلس به تصویب رسید و با تذکر و راهنمایی های مقام معظم رهبری دستور اجرای برجام صادر شد، همچنین در سال جاری انتخابات باشکوه مجلس به خوبی انجام شد.

لاریجانی گفت: امیدوارم مجلس آینده پرکار و وظیفه شناس باشد و با خدمت به مردم از حضور مردم در انتخابات قدردانی شود.
رئیس قوه مقننه با ابراز خرسندی از حضور در جمع پرسنل این اداره گفت: شما زحمات زیادی در سال می کشید که زحمات شما از چشم ما مغفول نبوده است. کارکنان اداره ترابری در شرایط سخت با نشاط و ادب و مهربانی کار خود را انجام می دهند و من وظیفه داشتم در پایان سال از شما تشکر کنم.

وی افزود: شرایط کاری سختی در مجلس وجود دارد و گاهی جلسات کمیسیون ها تا دیروقت ادامه دارد، به طور مثال در ایام بودجه و حتی ایامی که موضوع برجام مطرح بود نشست ها تا دیروقت ادامه داشت و کارکنان زحمتکش اداره ترابری زحمت جابه جایی نمایندگان را انجام می دادند و بنده کاملا در جریان زحمات شما هستم.

وی گفت: بدون پشتیبانی کارکنان اداره ترابری مجلس نمی تواند به طور مطلوب کار کند و روحیه و مهربانی و نشاط کاری شما روی فعالیت نمایندگان تاثیرگذار است.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: شرایط اقتصادی سخت کشور مانند مشکلات بیکاری و تورم باعث شده شرایط کاری نمایندگان سخت شود و بنده نیز که به شهرستان ها سفر می کنم مطالبه بسیاری از مردم رفع مشکل بیکاری است و سایر نمایندگان نیز با این موضوع روبرو هستند اما دستشان خیلی باز نیست اما رفتار عاطفی و مودبانه شما باعث می شود افراد بسیار بهتر کار کنند.

لاریجانی افزود: مجلس نهاد قانونگذاری و تصمیم گیری در کشور است و کارکنان اداره ترابری مجلس در خانه ملت کار می کنند که در بهبود تصمیم گیری های نمایندگان مردم نقش دارند.
وی خطاب به کارکنان اداره ترابری مجلس گفت: گاهی ممکن است در جریان کار اوقات تلخی هایی وجود داشته باشد اما روحیه بالا و نجابت شما کارکنان اداره ترابری قابل تقدیر است و مسئولان می دانند که تحمل شما بالا است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع مسائل کارکنان اداره ترابری مجلس یادآور شد: امیدوارم تمامی مردم و خانواده های کارکنان اداره ترابری مجلس سال خوبی را پیش رو داشته باشند و با روحیه آسوده خدمت کنند.

در ابتدای مراسم افراشته معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی گزارشی از فعالیت های این اداره به رئیس مجلس ارائه کرد و افزود: تلاش شده تا با چابک سازی نهادهای اداری خدمات مطلوب تری ارائه شود.
گلی پور رئیس اداره ترابری مجلس در ابتدای این مراسم با تشکر از دکتر لاریجانی گزارشی از عملکرد کارکنان این اداره به رئیس مجلس ارائه کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین