کد خبر: ۳۵۵۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
نهایی شدن قرارداد خرید هواپیماهای ایرباس در سال 95؛

آخوندی: دو هزار صندلی هواپیما به ظرفیت حمل ونقل هوایی کشور اضافه شد

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه مهرآباد گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی دو هزار صندلی هواپیما به ظرفیت حمل و نقل هوایی کشور اضافه شد.
آفتاب‌‌نیوز : عباس آخوندی روز چهارشنبه پس از بازدید از فرودگاه مهرآباد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با آغاز سفرهای نوروزی، پروازهای هوایی نیز افزایش می یابد به طوری که در روزهای آینده، شمار پروازهای هوایی در فرودگاه مهرآباد 80 درصد افزایش پیدا می کند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه همزمان با آغاز سفرهای نوروزی یک هزار و 850 صندلی قطار نیز به ظرفیت شبکه حمل ونقل ریلی کشور اضافه شد، گفت: برای این روزها 111 فروند شناور دریایی با 7500 صندلی آماده شده است.

وی، ساماندهی ورودی مسافران به فرودگاه مهرآباد، تفکیک رفت و آمد خودروها و بازسازی و بهسازی داخل پایانه های مهرآباد را از اقدامات شرکت فرودگاه ها برای آماده سازی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد.
آخوندی یادآورشد: همزمان با سفرهای نوروزی، مرکز نظارت تصویری مهرآباد نیز به بهره برداری رسید تا همه فضای این فرودگاه برای تامین رفاه حال مسافران رصد شود.

وی با بیان اینکه امسال بسیاری از مسافران نوروزی توانستند بلیت های هوایی را به طور مستقیم از شرکت های هوایی خریداری کنند، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، 50 درصد صندلی پروازهای هوایی به صورت اینترنتی برای فروش عرضه شده است.
وی با اشاره به مزیت های راه اندازی سامانه «شهراه» اظهارداشت: این سامانه 24 ساعته در اختیار مردم است تا هرگونه مشکلی درباره سفرهای نوروزی را به این سامانه اطلاع دهند.
وی گفت: در بخش حمل و نقل جاده ای نیز امکانات خوبی فراهم شده و همچنان بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی در دسترس مردم است تا بتوانند بلیت های مورد نیاز خود را به سهولت تهیه کنند.

وزیر راه و شهرسازی در پایان با اشاره به امضای پیش قرارداد خرید هواپیماهای جدید از شرکت هواپیمایی ایرباس اظهارداشت: قرارداد فروش آن در سه ماهه نخست سال 95 نهایی می شود.
به گزارش ایرنا، در بازدید از پایانه های فرودگاه مهرآباد که رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای وزیر راه و شهرسازی را همراهمی می کردند، آخوندی با برخی از مسافرانی که عازم مقاصد داخلی بودند دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مسافران قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، وزیر راه و شهرسازی بعد از بازدید از فرودگاه مهرآباد، عازم ترمینال غرب تهران شد تا از نزدیک در جریان مشکلات مربوط به شبکه حمل و نقل جاده ای و خطوط اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین