کد خبر: ۳۵۵۹۱۹
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

اتفاقات تمرین امروز استقلال

در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال اعضای این تیم جشن تولد مختصری برای یک نوجوان معلول گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز : تیم فوتبال استقلال قرار بود از ساعت 16 ا مروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین کنند اما به دلیل برگزاری جلسه کادر فنی با بازیکنان و همچنین برگزاری جشن تولد یک نوجوان معلول این تمرین با 30 دقیقه تاخیر برگزار شد.

به گزارش فارس، مطابق روزهای گذشته فرزاد مجیدی در تمرین حاضر نبود و روزبه چشمی و جابر انصاری نیز در کلینیک حضور داشتند. همچنین فرشید اسماعیلی که دو روز پیش به دلیل مصدومیت با استقلالی‌ها تمرین نکرد امروز به کلینیک رفته بود و در تمرین حضور نداشت. هنگامی که پرویز مظلومی وارد زمین چمن شد از کادر پزشکی استقلال پیگیر وضعیت برخی از بازیکنان شد و وقتی متوجه شد آنها در کلینیک حضور دارند با ناراحتی گفت مگر این بازیکنان صبح تا شب در کلینیک هستند. خواهشا وضعیت آنها را پیگیری کنید و به من اطلاع بدهید.

* کودک معلولی که با حضور در رختکن استقلال برای او جشن تولد گرفته شده بود با خوشحالی کنار زمین چمن آمد و درحالیکه مدیر رسانه‌ای آبی‌پوشان در اقدامی قابل تقدیر وی را به کنار زمین و نزد بازیکنان آورده بود شوق و ذوق در چهره‌اش دیده می‌شد.

* پروپیچ مهاجم کروات تیم استقلال امروز به شکلی عجیب بعد از صحبت با اعضای کادر پزشکی این تیم تنها تمرین اختصاصی انجام داد. وقتی پروپیچ اختصاصی تمرین می‌کرد این سوال را در ذهن خبرنگاران به وجود آورد که این بازیکن کی مصدوم شده که امروز جداگانه تمرین می‌کند. او روز گذشته بدون مشکل نود دقیقه با استقلالی‌ها تمرین کرده بود.

* مهدی رحمتی آخرین بازیکنی بود که امروز وارد زمین چمن شد و در کنار دیگر بازیکنان استقلال در کار گروهی شرکت کرد.

* دکتر امین نوروزی در اواسط تمرین امروز آبی‌پوشان به زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آمد. وی بلافاصله نزد مظلومی رفت و برای دقایقی با وی گفت‌وگو کرد. نوروزی در خصوص زمان دقیق عمل جراحی روزبه چشمی گفت ما به نیت امام هشتم تصمیم گرفتیم تا اگر وضعیت این بازیکن مساعد بود در آن روز چشمی عمل جراحی کند ولی هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده و منتظر وضعیت تورم پای چشمی هستیم.

* محمد نوازی بعد از یکی دو روز غیبت در تمرینات استقلال امروز در بین اعضای کادر فنی آفتابی شد.

* در پایان تمرین امروز آبی‌پوشان امین حاج‌محمدی برای دقایقی با پرویز مظلومی گفت‌وگو کرد.

* نصرالله عبداللهی در تمرین امروز استقلالی‌ها حضور داشت و برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره کرد.

* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال از تمرین امروز این تیم دیدن کردند که بیشتر آنها را نوجوانان تشکیل می‌دادند.

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال در سال 94 امروز برگزار شد و آبی‌پوشان فردا استراحت خواهند کرد و اعضای این تیم روز سوم فروردین تهران را به مقصد سوئد ترک خواهند کرد تا روز پنجم فروردین ماه سال 95 به مصاف هاماربی بروند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین