کد خبر: ۳۵۶۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

ونگر: بازیکنان بارسلونا فوق العاده هستند

سرمربی آرسنال بازیکنان بارسلونا را فوق العاده توصیف کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از مارکا، آرسنال چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سه بر یک از میزبانش بارسلونا شکست خورد. آرسن ونگر پس از بازی گفت: شکست خوردیم. آنها ما را از این جام حذف کردند و اکنون باید روی لیگ برتر انگلیس تمرکز کنیم. موقعیت های گل زیادی را از دست دادیم و نتوانستیم پیروز شویم. برابر تیم بزرگی این بازی را ارائه دادیم.

سرمربی آرسنال خط حمله بارسلونا را فوق‌العاده عنوان کرد و افزود: از عملکرد تیم رضایت دارم چون برابر سه گلزن فوق العاده مغلوب شدیم. زمانی که بازی را به تساوی یک بر یک رساندیم کمی نامطمئن عمل کردند و ما نتوانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم اما آن ها بارسلونا هستند و بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند.

ونگر در ادامه گفت: لیونل مسی به تنهایی فوق العاده است. پس از پایان نیمه نخست متوجه شدیم که تیم حریف اشتباهی نداشت. این بازیکنان زندگی عادی را به صورت هنر به نمایش می گذارند و به آنها احترام می گذارم. برای من به عنوان سرمربی حریف آزاردهنده است اما به عنوان یک دوست دار فوتبال عملکردشان فوق العاده است.

او درمورد عملکرد تیمش در سال های اخیر اظهار کرد: در چند سال اخیر برابر تیم هایی حذف شدیم که توانستند قهرمان این بازی ها شوند. مقابل موناکو تقصیر خودمان بود اما سال بعد برابر بایرن مونیخ بارسا و ... قرار گرفتیم.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین