کد خبر: ۳۵۶۱۱
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۸۴ - ۱۰:۴۵

آيت‌الله نوري همداني: دولت به فکر جوانان باشد

آفتاب‌‌نیوز : آيت‌الله نوري همداني گراني را پايين بودن ارزش بهاي پول كشور و تكيه بر صادرات تك محصولي مانند نفت دانست و اظهار داشت: دولت بايد سعي كند با گسترش محصولات صادراتي كشور از تكيه زدن بر نفت امتناع كند و ارزش پول كشور را نيز افزايش دهد.

اين مرجع تقليد تصريح كرد: مشكلات نسل جوان و جامعه ايراني بايد سعي شود در دولت كريمه آقاي احمدي نژاد حل گشته و مردم سروسامان بگيرند.

وي تاكيد كرد: انقلاب اسلامي نعمت بزرگي است كه خداوند منان آن را به ما عطا كرده و بايد بدانيم خدمتگزاري در اين نظام و انقلاب افتخار بسيار بزرگي محسوب مي‌شود.

آيت‌الله نوري همداني تصريح كرد: دولت بايد با توان و پختگي كه در درون خود دارد با همكاري و كمك هم(علماو مراجع تقليد) بر مشكلات پيش روي جامعه فائق آمده وافتخار بزرگي نصيب مردم كند.

وزير دفاع پشتيباني و نيروهاي مسلح نيز در ديدار با آيت الله نوري همداني گفت: مهمترين وظيفه وزارت دفاع، پشتيباني همه جانبه از نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي و رسيدگي به مشكلات آنان مي‌باشد.

"سردار مصطفي محمد نجار" افزود: رسيدگي به مايحتاج، مسكن و رفاه نيروهاي مسلح جدا از پشتيباني تسليحاتي يكي از ديگر از وظايف اين وزارت‌خانه مي‌باشد.

وي مشاركت و همكاري با ديگر وزارت‌خانه هارا در مسير توسعه و پيشرفت مسايل اقتصادي و رفاهي را از وظايف ديگر اين وزارت خانه دانست و اظهار داشت: وزارت دفاع سعي دارد با همكاري ساير وزارت‌خانه‌هاي ديگر و با هدايت رياست جمهوري درآباداني هر چه بيشتر اين مرز وبوم بكوشد.

وزير دفاع درادامه گفت: رسيدگي به محروميت‌ها و انجام اقدامات اساسي از مهمترين اولويت‌هاي دولت آقاي احمدي نژاد است.

دراين ديدار آيت الله نوري همداني برلزوم توجه به مسايل رفاهي ورفع مشكلات نيروهاي مسلح تاكيد كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین