کد خبر: ۳۵۶۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

رای‌گیری «سه ستاره» تمدید شد/ فرصت نابرابر برای تبلیغات نامزدها

مدت رای گیری های برنامه «سه ستاره» تا ساعت ۸ صبح ۲۹ اسفندماه تمدید شد.
آفتاب‌‌نیوز : برنامه «سه ستاره» با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی چند روز مانده به سال ۹۵ از شبکه ۳ سیما پخش شد و در آن برنامه ها، بازیگران، مجریان، گزارشگران و ... به عنوان نامزدهای هر شبکه معرفی شدند و در معرض رای گیری مخاطبان قرار گرفتند.

به گزارش مهر، شب گذشته ۲۷ اسفندماه شبکه سه به صورت زیرنویس اعلام کرد که بازه زمانی رای گیری برای نامزدهای «سه ستاره» تمدید شده است و مردم می توانند تا ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۹ اسفند به نامزدهای مورد علاقه خود رای دهند.

این فرصت در حالی تمدید شده است که بعضی از این برنامه ها و همچنین مجریان آنها در شبکه های مختلف سیما در حال پخش هستند و آنتن در اختیار دارند و می توانند برای خود تبلیغ کرده و از طرفدارانشان تقاضای رای کنند اما بعضی از نامزدها از چنین فرصتی برخوردار نیستند.

خوب است برای رفع این شرایط نابرابر برای تبلیغات نامزدها تمهیداتی اندیشیده شود و یا برای سال‌های بعد قواعدی برقرار شود تا نامزدها روی آنتن تلویزیون برای خود تبلیغ نکنند.

اختتامیه برنامه «سه ستاره» شب تحویل سال ۹۵ با اجرای احسان علیخانی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و برگزیده های این مسابقه معرفی می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین