کد خبر: ۳۵۶۲۰۸
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

زباله در سطل بریزید،جایزه بگیرید

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: شهروندان می توانند از طریق دو نرم افزار و اپلیکیشن موبایل زمین سبز و تهران سبز که قابلیت دانلود در کافه بازار را دارد در این مسابقه شرکت کنند.
آفتاب‌‌نیوز : حسین جعفری گفت:شهروندانی که در نوروز زباله روی زمین نریزند، می توانند هنگام انداختن زباله در سطل از خود عکس گرفته و در مسابقه ویژه ای شرکت کنند.

به گزارش میزان، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اعلام این موضوع اظهار داشت: این تیم ها، مسافران را در نریختن زباله به طبیعت راهنمایی می کنند و کیسه های زباله  به آنان تحویل می دهند.

وی گفت: اگر شهروندان زباله خود را از خودروی شخصی به بیرون پرتاب نکنند ما زباله رها شده در طبیعت نخواهیم داشت و محیط زیست پاک می ماند.

جعفری با اشاره به برگزاری مسابقه ای در این زمینه افزود: شهروندان می توانند با جمع آوری زباله خود و انداختن آن در مخازن بین راه و عکس گرفتن از این عمل در این مسابقه شرکت کنند.

وی گفت: شهروندان می توانند از طریق دو نرم افزار و اپلیکیشن موبایل زمین سبز و تهران سبز که قابلیت دانلود در کافه بازار را دارد در این مسابقه شرکت کنند.

جعفری همچنین از انعقاد قرارداد ساخت دو کارخانه زباله سوز خبر داد و گفت: در ابتدای سال آینده دو کارخانه زباله سوز هر کدام با ظرفیت 1600 تن احداث خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین