کد خبر: ۳۵۶۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

آخرین خبر از سقوط هواپیمای مسافربری روسیه: 61سرنشین این هواپیما کشته شده اند

وزارت موقعیت های اضطراری روسیه اعلام کرد: در جریان سقوط هواپیمای مسافربری بویینگ در منطقه راستف نادانو در جنوب روسیه تمام 61 سرنشین آن کشته شده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
 وزارت موقعیت های اضطراری روسیه روز شنبه اعلام کرد: هواپیمای مسافربری بویینگ که از دبی به مقصد راستف ناددانو در پرواز بود در هنگام فرود در فرودگاه این شهر سقوط کرد و منفجر شد.
هواپیما پس از برخورد با زمین منفجر و متلاشی شد و قطعات ان تا شعاع یک کیلومتری پخش شده است.

بر اساس اطلاعات وزارت موقعیت های اضطراری روسیه، هواپیما در هنگام فرود در فرودگاه راستف-نادانو در باند فرودگاه به یک شی برخورد کرد و بلافاصله پس از آن متلاشی شد.


به گزارش ایرنا، این حادثه ساعت 3 و 50 دقیقه بامداد امروز شنبه به وقت مسکو رخ داد و گفته می شود هواپیما حدود دو ساعت دور فرودگاه پرواز می کرده است تا در فرصت مناسب بتواند فرود آید. 
یک مقام فنی فرودگاه راستف-نادانو (مرکز استان راستف) به خبرگزاری ایتارتاس گفت که علت سقوط هواپیما ممکن است باد شدید باشد.

این رسانه روسی خاطرنشان کرد در راستف-نادانو شرایط جوی به شدت نامساعد بوده است و در زمان حاضر در این شهر باران می بارد و سرعت باد به بیش از 20 متر در ثانیه می رسد.
تمام خدمه و مسافران هواپیمای بویینگ که اکثریت آن را ساکنان شهر راستف نا-دانو تشکیل می دادند بر اثر سقوط هواپیما جان خود را از دست داده اند.

در شرایط کنونی بر اثر شرایط نامساعد جوی فرودگاه راستف نادانو کار نمی کند و 6 پرواز در این فرودگاه به تاخیر افتاده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین