کد خبر: ۳۵۶۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

نعیم قاسم: عربستان را به راهکار سیاسی در یمن تشویق می‌کنیم

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: عربستان را به راه حل سیاسی در یمن و خروج از باتلاقی که وارد آن شده تشویق و تاکید می‌کنیم که اگر این روند ماه‌ها و سال‌ها به این شکل ادامه یابد در یمن موفق نخواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: اگر عربستان امروز از یمن خارج شود خسارت کمتری را نسبت به خروج در فردا یا پس فردا متحمل خواهد شد و این به نفع همه است؛ زیرا اگر راه حل سیاسی را ادامه دهند همه می‌توانند به یکدیگر کمک کنند اما تجاوز وحشیانه عربستان در یمن نتیجه‌ای نخواهد داشت جز رویارویی و رد نتایجی که عربستان برای آن تلاش می‌کند.

به گزارش ایسنا، از سوی دیگر وی اظهار داشت: حزب‌الله در عرصه سوریه همانند قبل عمل می‌کند و اقدامات و آمادگی این حزب نسبت به قبل هیچ تغییری نکرده است. حزب‌الله دیدگاه و تصمیمش را در رویارویی با تکفیری‌ها به منظور دستیابی به راهکار سیاسی در سوریه ادامه می‌دهد.

وی نسبت به اقدامات میدانی در سوریه و وجود تفاهم برای متوقف کردن اقدامات خصمانه که فرصتی برای دستیابی به راه حل سیاسی می‌دهد، ابراز خوشبینی کرد.

نعیم قاسم گفت: هیچ تغییراتی که موجب نگرانی شود وجود ندارد.

وی افزود: گزینه‌های ملت سوریه در نتیجه اقدامات سیاسی و انتخابات و در دولت نقش اساسی دارد و تا زمانی که روند اینچنین است ما موفق و برنده هستیم و در این زمینه تلاش خود را ادامه خواهیم داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین