کد خبر: ۳۵۶۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

کوثری هشدار داد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در صورت وقوع هر گونه حادثه ای برای شهروندان ایرانی وزارت خارجه باید پیگیر آن باشد بنابراین این اشکال نسبت به این وزارتخانه وجود دارد که چرا هشدارهای لازم را به مسافران در مورد عدم سفر به ترکیه نداده است.
آفتاب‌‌نیوز :
اسماعیل کوثری  با اشاره به انفجارهای اخیر در ترکیه و سفرهای نوروزی احتمالی برخی از شهروندان ایرانی به ترکیه گفت: مسایل مربوط به امنیت در ترکیه به سال های گذشته بر می گردد؛ با توجه به سیاست های غلطی که طی سال های اخیر مسئولان ترکیه در حمایت و آموزش تروریست ها در پیش گرفتند اینگونه حوادث تروریستی اخیرقابل پیش بینی بود و مسئولان جمهوری اسلامی ایران نیز به مسئولان ترکیه تاکید می کردند که حمایت از تروریست ها در آینده گریبانشان را خواهد گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم اظهار داشت: شهروندان ایرانی باید نسبت به نا امنی ها در ترکیه دقت لازم را داشته باشند و از طرف دیگر مسئولان وزارت خارجه نیز باید توصیه ها و هشدارهای لازم را در مورد عدم سفر به ترکیه داشته و توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

وی تصریح کرد: مسئولان امنیتی ترکیه باید نسبت به حفظ امنیت جانی مسافران دقت لازم را داشته باشند اما با توجه به اینکه در صورت وقوع هر گونه حادثه ای برای شهروندان ایرانی وزارت خارجه باید پیگیر آن باشد بنابراین این اشکال نسبت به این وزارتخانه وجود دارد که چرا هشدارهای لازم را به مسافران در مورد عدم سفر به ترکیه نداده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارت خارجه باید با حساسیت بیشتری به این موضوع بپردازد.

منبع: جام جم آنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین