کد خبر: ۳۵۶۲۸۹
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

اعتراف‌گیری مهران مدیری در «دورهمی»

اولین قسمت از «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری در مقابل دوربین روی آنتن شبکه نسیم رفت.
آفتاب‌‌نیوز :
اولین قسمت از «دورهمی» درحالی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری در مقابل دوربین روی آنتن شبکه نسیم رفت که او در بخشی از گفتگوی خود با برزو ارجمند از وی اعتراف های جالبی گرفت.

به گزارش مهر، پخش دومین مجموعه نوروزی شبکه نسیم از شب گذشته ۲۸ اسفندماه با حضور بازیگران و هنرمندانی چون مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، امیرمهدی ژوله و... آغاز شد.

این مجموعه نمایشی که ساختار متفاوتی دارد از بخش های مختلفی تشکیل شده است و در مقابل جمعی از حضار و تماشاگران ضبط و تولید می شود.

اعتراض مدنی و راه اندازی کمپین از روی کاناپه

مهران مدیری که نقش راوی و مجری این برنامه را بر عهده داشت به سبک بسیاری از مجموعه های طنز خود در میان آیتم ها و بخش های برنامه موضوعاتی را مطرح می کرد. موضوع اولین قسمت از این برنامه «تغییر» بود و مدیری از انواع تغییرات در زندگی، سبک زندگی افراد و همچنین مایحتاج زندگی از جمله نان سنگک در طی سال ها سخن گفت.

وی در بخشی از پلاتو خود به کسانی اشاره کرد که همه تغییرات زندگی را از اعتراض های مدنی گرفته تا راه اندازی کمپین ها از روی کاناپه مقابل تلویزیون پی می گیرند.

کنایه ای به تحول در شخصیت های تلویزیونی

این بازیگر و کارگردان مجموعه های کمدی و نود شبی همچنین کنایه ای هم به تغییرات شخصیت ها در پایان سریال های تلویزیونی زد و با لحن و طنازی خاص خود از شخصیت هایی گفت که همه نوع اقدام و رفتار منفی مرتکب شده اند و به تعبیر او جرثومه فساد بوده اند و بعد در پایان سریال یک باره ۱۸۰ درجه از این رو به آن رو شده و متحول می شوند.

این مجموعه با بخش هایی نمایشی همراه بود که از جمله شخصیت های بازیگری در آن می توان به امیرمهدی ژوله اشاره کرد که پیش از این در تیم نویسندگی مجموعه های مهران مدیری بوده است و بعد از «استندآپ» کمدی خود در برنامه «خندوانه» این دومین حضور نمایشی او در مقابل دوربین در تلویزیون است.

نقش نویسندگان مدیری در شکل گیری «دورهمی»

ژوله در «دورهمی» به عنوان نویسنده متن ها نیز حضور دارد و از آنجا که همراه با او سایر نویسندگان مجموعه «در حاشیه» نیز حضور دارند باید دید که این مجموعه چقدر امضای کارهای مدیری را در پی خواهد داشت و تا چه حد می تواند رضایت مخاطبان را در بر داشته باشد.

این مجموعه که به تهیه کنندگی مشترک هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی تولید می شود از یک تیم کارگردانی بهره گرفته است که شامل سید احمدحسینی و راسخ حمیدی نادی و همچنین سعید رضایت به عنوان کارگردان تلویزیونی می شود.

مهران مدیری کارگردانی می کند؟

با توجه به هدایت و کنترل بازیگران در مقابل دوربین توسط مهران مدیری به نظر می رسد خود او نیز کارگردانی پشت صحنه این مجموعه را نیز عهده دار است. مجموعه ای که تاکنون از کارگردانی آن سخنی به میان نیامده است.

شاید هنوز باید از قسمت های نمایشی این مجموعه چند قسمتی بگذرد تا مخاطب بتواند ارتباط بیشتری با موقعیت های کمدی و داستانی آن داشته باشد اما از بخش های جالب این مجموعه می توان به گفتگوهای متفاوت و سوالات مهمان اشاره کرد.

اعتراف گیری با تهدید به تراشیدن سبیل

مهمان اولین قسمت از این برنامه برزو ارجمند بود که با مادر خود به برنامه آمده بود. در این بخش مدیری با پرسیدن سوالات مورد نظر از ارجمند جواب هایی را می خواست که اگر او جواب این سوالات را به دروغ می داد و یا اعتراف نمی کرد، مدیری با ماشین ریش تراشی که در اختیار داشت ارجمند را تهدید به تراشیدن سبیلش می کرد.

از جمله اعتراف های برزو در مقابل مادرش این بود که در زمانی که در مشهد زندگی می کرده اند چند بار در هنگام برگزاری جشنواره های فجر صبح به تهران آمده و شب بازگشته است و به مادرش در این باره حرفی نزده است.

از چه بازیگری بدت می آید؟

از دیگر سوال های مدیری از ارجمند این بود که وی از چه بازیگری بدش می آید و ارجمند که ابتدا طفره می رفت همین سوال را از خود مدیری پرسید.

مدیری از رضا نیکخواه یاد کرد و در جواب به ارجمند درباره حضور نیکخواه در اکثر مجموعه های خود بیان کرد که نقش هایی که به او داده می شد فقط به خودش می آمد و شخص دیگری نمی توانست جای او بازی کند.

اولین قسمت از مجموعه نمایشی «دورهمی» با اضافه شده یک روح به خانواده در بخش نمایشی آن به پایان رسید و مدیری از مردم برای حضور در استودیو ضبط مجموعه دعوت کرد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین