کد خبر: ۳۵۶۲۹۵
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

وقوع 5 تصادف منجر به فوت در جاده‌های سمنان

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از افزایش 25 درصدی تلفات جاده‌ای در این استان خبر داد و گفت: متاسفانه در سه روز اخیر پنج نفر در تصادفات جاده‌ای این استان جان باخته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
 منطقه سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی در بازدید سردار مومنی جانشین فرمانده ناجا از قرارگاه نوروزی استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پلیس در استان سمنان اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی در این استان با وجود کاهش محسوس تصادفات خسارتی در محورهای این استان شمار تلفات جاده‌ای و فوتی‌ها در استان سمنان افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا، وی از وقوع 129 فقره تصادف در این استان طی چند روز اخیر خبر داد و افزود: 57 فقره از این تصادفات، همراه با خسارت بودند و این آمار در قیاس با مدت مشابه سال قبل حکایت از کاهش هفت درصدی خسارت‌ها دارد.

سردار قاسمی از وقوع 67 فقره تصادف جرحی در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه تصادف جرحی در این استان با افزایش 86 درصدی روبرو بوده است ضمن اینکه 29 فقره از این تصادفات در معابر درون‌شهری و 38 فقره آن در محورهای برون‌شهری بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به وقوع پنج تصادف منجر به فوت در این استان گفت: همه این سوانح منجر به فوت در محورهای برون‌شهری به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس در استان سمنان از به کارگیری بیش از 4000 نیروی پلیس در این طرح خبر داد و افزود: تمامی رده‌های انتظامی و تخصصی فرماندهی انتظامی استان سمنان تا 15 فروردین در آماده باش هستند.

وی بر رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مسافران نوروزی و رانندگی با احتیاط تاکید کرد و گفت: ماموران پلیس راه استان در تمامی محورهای مواصلاتی حضور محسوسی خواهند داشت و با متخلفان حادثه ساز برابر قانون برخورد خواهد شد.

سردار قاسمی به استقرار 120 ایستگاه پلیس در محورهای مواصلاتی و شهرستان‌های هشت‌گانه این استان اشاره کرد و افزود: علاوه بر 50 واحد سیار انتظامی، 460 پلیس تخصصی و راهور شامل150 واحد گشت خودرویی و 100 موتورسوار پلیس در این طرح برای نظم‌بخشی در شهرها و جاده‌ها در ایام نوروز تلاش می‌کنند.

وی همچنین از وجود 110 تیم پلیس راه آشکار و نامحسوس در این استان خبر داد و اضافه کرد: با اجرای این طرح میزان کنترل وسائل نقلیه در استان سمنان افزایش چشمگیری داشته است.

این مقام ارشد انتظامی از افزایش 30 درصدی کنترل نامحسوس خودروها در محورهای سمنان خبر داد و گفت: همچنین تعدادی از نیروهای پلیس با لباس مبدل از پایانه های مسافری بازدید و وضعیت اتوبوس‌ها و نحوه خدمات دهی به هم وطنان را رصد می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از وقوع 52 فقره سرقت در این استان از آغاز طرح نوروزی خبر داد و گفت: 38 فقره از این سرقت‌ها کشف شده است.

وی از کاهش 25 درصدی وقوع سرقت در سمنان خبر داد و تصریح کرد: همچنین در چند روز اخیرمیزان کشف سرقت‌ها نیز در استان با افزایش 73 درصدی روبرو بوده که نتیجه تلاش شبانه روزی همکاران ما در نیروی انتظامی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین