کد خبر: ۳۵۶۷۲
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۴۷

جشنواره موسیقی فجر باید به استانداردهای جهانی نزدیک شود

آفتاب‌‌نیوز : اجرای کنسرت موسیقی در جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در 10 روز به 50 اجرا هم می‌رسد، درصورتی که همین اجرا می‌تواند در طول سال بین چند جشنواره دیگر تقسیم و جشنواره فجر به جشنواره جشنواره‌ها مبدل شود."

مختاباد از جشنواره موسیقی فجر به جشن و رسوم ملی یاد کرد و افزود: "اگر جشنواره موسیقی فجر به درجه و روند جشنواره فیلم فجر برسد و به یک نماد و استانداردهای بین المللی نزدیک شود، آن زمان می‌توان از این جشنواره به عنوان یک اتفاق تاثیرگذار یاد کرد. با وجود مشکلات فنی نظیر صدابرداری جشنواره پارسال از لحاظ برنامه‌ریزی ، تنوع و کیفیت گروهها و ... در شرایط خوبی بود و امید است روند اجرایی امسال بهتر از سال گذشته باشد."

این خواننده از نبود برنامه‌های اجرایی موسیقی در طول سال انتقاد و خاطرنشان کرد: "متاسفانه اجرای موسیقی در تمام طول سال در جامعه ما به کمتر از 10کنسرت نمی‌رسد، در صورتی که ما در جشنواره فجر با ترافیک اجرایی رو به رو هستیم، بهتر بود این برنامه‌ها در طول سال و با حوصله بیشتری انجام می‌شد."

مختاباد با اشاره به برگزاری جشنواره فجر در شهرستان‌های مختلف گفت: "هر چه فضای اجرایی موسیقی در کشور و حتی شهرستان‌ها زیادتر باشد، به همان اندازه می‌توان به فرداهای خوش امیدواربود. البته اجرا در شهرستان‌ها نیز به امکاناتی دیگر چون سالن و امکانات رفاهی نیازدارد."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین