کد خبر: ۳۵۶۸۳۷
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

احتمال وجود مظنون دوم در بمب گذاری متروی بروکسل

شبکه خبری انگلیسی 'اسکای نیوز' درخبری فوری از احتمال حضور مظنون دوم در بمب گذاری متروی بروکسل خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا به نقل از اسکای نیوز روز پنجشنبه با انتشار این خبر گزارش داد: درپی تحلیل تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته، اکنون عقیده براین است که بمبگذاری در متروی بروکسل توسط یک فرد به تنهایی صورت نگرفته و مظنون دومی نیز دراین ماجرا دست داشته است.

بنابرگزارش ها تاکنون هویت سه فرد بمبگذار در فرودگاه و متروی بروکسل در سه شنبه گذشته، مشخص شده است.

به گزارش ایرنا؛ شبکه آر.تی.بی.اف بلژیک اعلام کرد: هویت سه تروریست انتحاری فرودگاه بلژیک دو برادر به نامهای خالد و براهیم البکراوی و نفر سوم نیز 'نجم العشراوی' است.

بنگاه سخن پراکنی بی.بی.سی نیز درگزارشی اعلام کرد: نجم العشراوی یکی از مظنونان بمبگذاری فرودگاه بروکسل، بنابر تحقیقات دی.ان.ای بعمل آمده فردی است که در ساخت بمب های به کار رفته در حادثه تروریستی پاریس در نوامبر سال گذشته میلادی دست داشته است.

به گزارش رسانه های خارجی العشراوی درجریان بمب گذاری سه شنبه گذشته بروکسل زنده مانده و هم اکنون پلیس بلژیک تلاش در یافتن وی دارد.

در حملات تروریستی سه شنبه گذشته برابر با 22 مارس (سوم فروردین ماه) ، انفجار بمب در فرودگاه و متروی شهر بروکسل پایتخت بلژیک دستکم 31 کشته و 300 نفر مجروح شدند.

بروکسل درحالی با وقایع تروریستی مواجه شده که این شهر محل استقرار بسیاری از نهادها و سازمان های مهم بین المللی همچون 'کمیسیون اتحادیه اروپا' و 'پیمان نظامی آتلانتیک شمالی' (ناتو) است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین