کد خبر: ۳۵۷۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

نامه مشترک سه باشگاه آسیایی به کفاشیان: هزینه‌های اضافی ما را بدهید

مدیران سه باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال نکاتی را یادآور شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
با توجه به رأی نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشوری ثالث و قبول این موضوع توسط فدراسیون فوتبال ایران، مدیران عامل سه باشگاه ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتورسازی نامه‌ای را به علی کفاشیان ارسال کردند.

در نامه مدیران این سه باشگاه به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است:

«با توجه به شرایط به وجود آمده در خصوص تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت برگزاری مسابقات بین تیم‌های سپاهان ، ذوب‌آهن و تراکتورسازی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های عربستانی موارد ذیل به حضورتان اعلام می‌گردد:

همانگونه که مکرر از سوی مسئولان و کارشناسان اعلام شده این تصمیم یک تصمیم کاملاً سیاسی بوده و هیچگونه وجهه ورزشی و فوتبالی نداشته و در حقیقت یک اجحاف و ظلم فاحش در حق فوتبال ایران و این باشگاه‌هاست و متأسفانه علی‌رغم اینکه باشگاه‌های ایرانی بیشترین ضربه را از این تصمیم متقبل شده‌اند، لیکن کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچگاه مستقیماً از نظرات مدیران این باشگاه‌ها استفاده نکرده و فقط براساس نظرات مغرضانه و غلط باشگاه‌های عربستانی چنین تصمیمی را اتخاذ نموده است.

باتوجه به شرایط سخت اقتصادی و کمبود منابع مالی و به این دلیل که این تصمیم باعث می‌شود هزینه‌های این سه باشگاه جهت این مسابقات بیش از حد افزایش یابد و در حال حاضر نیز تأمین منابع مالی برای باشگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرساست، لذا فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تأمین این هزینه‌های مازاد باید فکر اساسی نموده و به گونه‌‌ای این مبالغ را از هر محلی که صلاح می‌دانند تهیه و در اختیار این سه باشگاه قرار دهند.

درخصوص تعیین محل میزبانی این سه باشگاه باید چندین عامل مهم مدنظر قرار گیرد. ابتدا باید اقتدار و اعتبار نظام کشور مورد توجه قرار گرفته و اجازه ندهیم که تیم‌های عربستانی با استفاده از نفود خود به این امر خدشه‌ای وارد نمایند. ثانیاً به لحاظ هزینه‌ای و مشکلات باشگاه‌ها، محلی تعیین شود که کمترین هزینه را برای این سه باشگاه در بر داشته باشد و در نهایت از نظر آب و هوائی و شرایط برگزاری مسابقه، محل مورد نظر به گونه‌ای در نظر گرفته نشود که در حقیقت علی‌رغم میزبانی این سه تیم حکم میهمان را پیدا نموده و زمینه را برای نتیجه‌گیری تیم‌های عربستانی بیشتر مهیا کند.

خواهشمند است پیرو مکاتبات قبلی و برگزاری جلسات مکرر در این خصوص دستور فرمائید مسئولان ذی‌ربط در اسرع وقت هماهنگی لازم را با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به عمل آورده و نتیجه را جهت اقدامات بعدی به این سه باشگاه اعلام نمایند».

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
0
0
هزینه رو از کسایی بگیرید که ریختن تو سفارت اون هم خودجوش
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین