کد خبر: ۳۵۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۴ - ۱۱:۴۲

علي پروين: مي توانستيم با نتيجه پر گل سايپا را شكست دهيم

دست هايي از پشت پرده در كار است
آفتاب‌‌نیوز : علي پروين كه در هفته گذشته پس از بازگشت به پرسپوليس سروصداي زيادي را در محافل ورزشي به راه انداخت پس از پايان بازي در گفتگو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ درخصوص بازي با سايپا اظهار داشت:

بازيكنان ما در ابتدا بازي را خوب شروع كردند اما براثر اشتباه انتظاري تيم ما ده نفره شد تا در ادامه كار براي پرسپوليس سخت شود.


وي در ادامه افزود: بازيكنان ما در 25 دقيقه آخر نيمه دوم بازي خوبي را از خود به نمايش گذاشتند و با وجود ده نفره شدن در برابر سايپا قابل قبول كار كردند اما روي دو صحنه حريف به دو گل دست يافت.


سرمربي پرسپوليس تصريح كرد: پرسپوليس واقعا طلسم شده است اگر به صحنه گل اول سايپا نگاه كنيد به خوبي متوجه منظور من مي شويد، گل اول سايپا به نحوي به ثمر رسيد كه اگر اين صحنه دو ميليون دفعه ديگر نيز تكرار شود بازيكن حريف قادر نخواهد بود چنين گلي را به ثمر برساند.


وي همچنين افزود: تيم ما در مقابل سايپا قابل قبول كار كرد اما همان طور كه گفتم ما طلسم شده ايم، ضمن اين كه اتفاقاتي كه در هر بازي رخ مي دهد كاملا به ضرر ماست، مثلا سهراب انتظاري در دقيقه 20 اشتباهي را مرتكب شد كه كمر تيم ما را شكست مطمئنا اگر اشتباه مهاجم ما نبود با سه چهار گل بازي را مي برديم و مي توانستيم با نتيجه پر گل سايپا را شكست دهيم.


سرمربي پرسپوليس درخصوص بازي با بايرن مونيخ و پاس خاطر نشان كرد: بازي با پاس كه مسلما سر موعد مقرر انجام خواهد شد و ما براي انجام آن بازي با مشكلي روبرو نيستيم اما پس از چند روز بايد به مصاف بايرن مونيخ برويم كه مسلما اين بازي چندان به صلاح ما نيست اما به خاطر فوتبال ايران در ديداري حساس مقابل اين تيم مطرح قرار خواهيم گرفت.


پروين در پايان در مورد محروميت اولادي گفت: مهرداد اولادي شش هفته پيش مرتكب خطا شد اما قبل از بازي با سايپا به يكباره بازيكن ما را محروم مي كنند، مسلما دست هايي از پشت پرده در كار است، در هر حال ما اين محروميت را دنبال خواهيم كرد تا از تعداد محروميت هاي مهاجم تيم مان كم كنيم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین