کد خبر: ۳۵۸۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۴ - ۱۳:۴۷

بازتاب سخنان رئیس جمهوری درباره شارون

آفتاب‌‌نیوز : روزنامه اسپانیایی لارزون: آقای محمود احمدی نژاد در سخنانی مرگ اریل شارون نخست وزیر اسرائیل را آرزو کرد.
رئیس جمهور ایران گفت: خوشبختانه عامل جنایات در اردوگاه های صبرا و شتیلا به مکافات می رسد. ایران از بیماری شارون برای بی ثبات کردن اوضاع موجود در خاورمیانه بهره می برد. 

شبکه تلویزیونی ای.بی.سی نیوز: محمود احمدی نژاد عامل انزوای ایران در جامعه جهانی است. یکی از دوستان دوران کودکی احمدی نژاد نیز درباره سخنان و اقدامات وی ابراز نگرانی کرده است. 

روزنامه ایتالیایی ایل مانیفستو: در مقاله ای به قلم خانم مارینا فورتی با عنوان ایران نباید منزوی شود می نویسد: از نظر ایرانی ها اظهارات محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران، در حمله به اسرائیل، حرف جدیدی نیست. 

خبرگزاری کرسپاندنت: احمدی نژاد عضو سابق سپاه پاسداران در جمع دانشجویان حوزه علمیه شهر قم گفت ما امیدواریم که جنایتکار معروف صبرا و شتیلا بالاخره به اجداد خود بپیوندد و این در حالی است که احمدی نژاد از هنگامی که در ماه اگوست به پست ریاست جمهوری رسیده تاکنون درباره اسرائیل چندین بار سخنان تندی گفته است. 

الجزیره: در حالی که محمود احمدی نژاد در سخنان اخیر خود تأکید کرد فعالیت های هسته ای ایران صلح آمیز است و صرفا برای تولید برق به کار می رود کشورهای غربی به فعالیت ها و تاسیسات هسته ای ایران مشکوک هستند و این کشور را به تلاش برای دستیابی جنگ افزارهای اتمی متهم می کنند. 

رادیو فردا: اظهارات محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی درباره آریل شارون که در اغما به سر می برد، چنان از عرف سیاسی بین المللی دور بود که ساعتی بعد سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نسبت به آن واکنش نشان داد و آن را نفرت انگیز خواند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین