کد خبر: ۳۵۸۶۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵

قصور پزشکی، روده های یک زن را هنگام سزارین سوراخ سوراخ کرد

روده یک زن حین عمل سزارین در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) کازرون سوراخ شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 خبر جنوب نوشت: شوهر این زن آسیب دیده در این خصوص گفت: اواخر اسفند همسرم توسط یک متخصص عمل سزارین انجام داد و پس از مرخص شدن خوشحال از به دنیا آمدن فرزندمان به خانه رفتیم، 5 تا 6 روز پس از مرخص شدن شکم او متورم و حتی بزرگتر از دوران بارداری شد و همین مساله ما را بسیار نگران کرد و بلافاصله به بیمارستان کازرون مراجعه کردیم و پس از معاینه و عکسبرداری به ما گفتند روده بزرگ بیمار حین عمل جراحی بریده و دچار التهاب شده است.

وی گفت: البته پزشک همسرم هنوز بریده شدن روده بزرگ را حین عمل جراحی نپذیرفته اما همسرم پس از مراجعه به بیمارستان به دلیل بزرگ شدن شکم به منظور ترمیم روده دوباره جراحی شد و در حال حاضر همچنان دچار میزانی از عفونت است.

رئیس بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) کازرون در این خصوص گفت: 4 روز پس از سزارین با مراجعه بیمار، پزشک متوجه عفونت داخل شکمی ناشی از آسیب روده بزرگ حین عمل جراحی شده است.

دکتر سجاد احمدی افزود: طبق بررسی ها در این مورد حین جراحی روده بزرگ دچار 2 تا 3 سوراخ ریز شده و همین مساله باعث ورود مواد داخل روده به حفره شکم و عفونت داخل شکمی شده بود که خوشبختانه طی جراحی شکم به موقع باز و ترمیم روده بزرگ انجام گرفت و در حال حاضر بیمار رو به بهبود است و مشکلی برای او وجود ندارد.

وی گفت: مساله آسیب روده حین عمل جراحی یکی از عوارض موجود اما ناشایع است که در موارد محدودی اتفاق می افتد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
3
0
شما مردم را اينقدر بي اطلاع تصور كرده ايد يا واقعن مردم انقدر بي اطلاعند؟ فاصله ي رحم زن حامله تا روده ها از فاصله دولب كمتر است. اين اتفاق با اين وجود جزو معدود عوارض است و از انجا كه براي علم ثابت شده اين عارضه امكان دارد رخ دهد، در هيچ جاي دنيا جزو خبر ها نيست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
برا خانواده خودتم اتفاق بیفته همینو میگی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
0
0
ممنون از پاسخ رییس محترم بیمارستان
طلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
0
0
اخیرا چیزی که ارزش ندارد جان زنان باردار و جعل پرونده ها میباشد به سادگی خوردن یک لیوان آب. متاسفانه در استان سیستان و بلوچستان که این موارد فراوان دیده میشود کاش از وضعیت بیمارانی که به زایشگاه چابهار مراجعه و تلف می شوند نیز گزارشی تهیه شود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین