کد خبر: ۳۵۹۲۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۴ - ۱۵:۲۳

پورمحمدی: انتخابات مجلس خبرگان به موقع برگزار خواهد شد

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفي پورمحمدي افزود: تمام سعي ما دفاع از نظام و ركن اصلي آن كه جايگاه رهبري است مي‌باشد. 

وي درباره آخرين خبر از گروگانها گفت: آنها در 50 كيلومتري مرزها نگهداري مي شوند و با گروگان‌گيرها رايزني شده تا افراد گروگان گرفته شده به سلامت بازگردند. 

پورمحمدي اظهار داشت: اميدواريم بتوانيم گروگانها را برگردانيم و امنيت سيستان و بلوچستان و كشور را به حد مطلوب برسانيم. 

وي ادامه داد: سير ناامني در سيستان و بلوچستان طي 4 سال گذشته صعودي بود و شاخص هاي ضد امنيتي 3 برابر 4 سال پيش شده كه براي اينكه ضريب امنيتي را در مرزها افزايش دهيم بايد برنامه‌ريزي و تدابير جدي انديشيده بشود.
پورمحمدي درباره آخرين طرح براي تقسيمات كشوري گفت: فعلاً طرح خاصي براي افزايش استان در دستور كار قرار نگرفته است ولي براي تقسيمات كشوري بر اساس آمايش سرزميني طرح جامعي در حال بررسي و مطالعه است كه در مجلس هم پيگيري مي شود. 

وي گفت: بدون آنكه بخواهيم به ايجاد واحدهاي جديد فكر كنيم با ادغام واحدهاي موجود سعي داريم دستگاه‌هاي اجرايي را كوچكتر و چابكتر كنيم و براي اين منظور بخشي از واحدها به شوراي شهر و شهرداريها و بخشي به مردم واگذار مي شود. 

پورمحمدي درباره افزايش حوزه اختيارات استانداران اظهار داشت: بودجه هاي استاني را با اختيارات امكانات و منابع بيشتري در اختيار آنها قرار مي دهيم و تصميماتي كه در استانها قابل اتخاذ است به استانداران مي دهيم كه از آن جمله انتخاب بخشداران است كه به استانداران داده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین