کد خبر: ۳۶۰۰۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

دوباره سعودی ها و دوباره بهانه های عجیب/با تیم ملی ایران هم در این کشور بازی نمی کنیم!

فدراسیون فوتبال عربستان پس از بازی‌های باشگاهی، جوسازی خود را برای عدم سفر تیم ملی فوتبال این کشور به ایران تشدید کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : مسئولین فدراسیون فوتبال عربستان پیش از قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی اعلام کردند که در صورت همگروهی با ایران به این کشور سفر نمی کنند و بازی باید در کشور ثالث برگزار شود. در حالی که فدراسیون فوتبال عربستان با دخالت سیاست در فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب کرد که بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را در کشوری ثالث برگزار کند، اکنون در آستانه قرعه‌کشی مرحله نهایی جام جهانی 2018 بار دیگر این کار را در رده ملی تکرار کرده است.

قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018، فردا (سه‌شنبه) در مالزی برگزار می‌شود و امکان همگروهی ایران و عربستان وجود دارد. در آستانه این اتفاق، طلال بن‌حسن آل الشیخ، رئیس کمیته رسانه‌ای فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرده که این کشور در صورت همگروهی با ایران به کشورمان سفر نخواهد کرد و باید این دیدار در زمینی بی‌طرف برگزار شود.

به گزارش خبرآنلاین، باید دید در قرعه‌کشی فردا آیا ایران و عربستان همگروه می‌شوند و در صورت این اتفاق، فیفا که مسابقات ملی زیر نظر آن برگزار می‌شود، چه تصمیمی می‌گیرد و آیا در زمینی بی‌طرف مسابقات رودرروی تیم‌های ملی دو کشور برگزار می‌شود یا خیر.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین