کد خبر: ۳۶۰۲۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

حریق تعمیرگاه خودروهای لوکس جان ۲ کارگر را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در کارگاه تعمیر خودروهای لوکس در غرب تهران خبر داد و گفت: در این حادثه دو کارگر افغان مجروح شدند.
آفتاب‌‌نیوز : سید جلال ملکی درباره جزئیات این حریق گفت: ساعت ۲۰:۵۳ شب گذشته وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه تعمیر خودروهای شاسی بلند در خیابان تیموری شرقی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. بلافاصله با اعلام این خبر سه ایستگاه به همراه خودروهای تنفسی به محل حادثه که یک تعمیرگاه ۲۰۰ متری در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه بود، اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه داخل کارگاه تعمیر خودرو، مملو از مواد آتش‌زا و بنزین بود، افزود: بر اثر آتش‌سوزی، دو دستگاه خودروی شاسی بلند طعمه حریق شده و در حال سوختن بودند. از این رو آتش‌نشانان علاوه بر مهار حریق شعله‌ها، از سرایت شعله‌های آتش به دیگر خودروهای موجود در تعمیرگاه جلوگیری کرده و موفق شدند در تلاشی نفس‌گیر، شعله‌های آتش را مهار کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در حین انجام عملیات نجات و اطفای حریق مشخص شد یک کارگر ۲۳ ساله و یک کارگر ۳۰ ساله که قصد فرار از کانون آتش را داشتند، به دلیل وجود موانع، دچار آسیب‌دیدگی و سوختگی شدند. نجاتگران آتش‌نشانی با نجات هر دو کارگر جوان، آنها را که دچار دودزدگی و سوختگی شده بودند، به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

به گزارش مهر، ملکی ادامه داد: علت این حادثه کار کردن غیرایمن کارگر افغان با بنزین در کنار بخاری روشن کارگاه اعلام شده است. با گذشت دو ساعت از زمان وقوع حادثه و پس از لکه‌گیری کامل محل آتش‌سوزی، محل حادثه ایمن‌سازی و به مالک تحویل داده شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
1
بالاخره مرده اند یا زنده اند
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
بلاخره جان گرفت یانگرفت.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین