کد خبر: ۳۶۰۲۷۳
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

ماجرای جنایت شهرزاد در محله باغ فیض تهران/ عکس

زن جوان که مردی را به دلیل مصرف شیشه در خانه‌اش به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : در ساعت 04:40، بیست و چهارم فروردین ماه یک فقره کشف جسد در واحد 19 یک مجتمع مسکونی در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی - خیابان امام رضا به کلانتری 140 باغ فیض اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که جوانی 33 ساله بنام "شهرام . ش" به علت اصابت جسم تیز و برنده به ناحیه گلو فوت کرده است.

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

با تأیید خبر اولیه و اعلام خبر به پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویزه قتل دادسرای امور جنایی، تیم بررسی صحنه جنایت و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند؛ با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گفت.

تحقیقات از محل جنایت:
با حضور در محل جنایت، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که منزل متعلق به خانم جوانی بنام شهرزاد ( 32 ساله) است که از حدود ۴ سال پیش، پس از فوت همسرش و بواسطه یکی از دوستانش، با برادر دوستش آشنا و پس از مدتی با یکدیگر نامزد شده اما پس از گذشت مدت کوتاهی شهرزاد از اعتیاد شهرام به مصرف مواد مخدر اطلاع پیدا کرده و به این علت از ازدواج با شهرام منصرف می شود با این وجود شهرام کماکان اصرار بر ازدواج با شهرزاد داشته است.

اظهارات اولیه شهرزاد:

شهرزاد در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت: ساعت 23:00،‌ بیست و سوم فرودین ماه، شهرام در حالیکه از بیرون غذا تهیه کرده بود به منزل من آمد؛ تا ساعت 24:00 شهرام در خانه من بود تا اینکه در این زمان از خانه خارج شد. حدودا ساعت 02:30 [ 24/01/1395 ] بود که شهرام مجددا به خانه من آمد اما این بار گلویش خون آلود بود و از گلویش خون می آمد. شهرام با همان وضعیت وارد خانه شد؛ من قصد کمک کردن به او را داشتم و حتی با اورژانس نیز تماس گرفتم اما زمانیکه اورژانس به محل رسید به من گفتند که وی فوت کرده است.

دستگیری شهرزاد:
در ادامه تحقیقات، کارآگاهان در تحقیقات از اهالی مجتمع اطلاع پیدا کردند که در حدود ساعت 02:30 صدای درگیری شدیدی از داخل خانه شهرزاد شنیده شده است؛ دلایل بدست آمده مبنی بر شنیده شدن صدای درگیری و همچنین بهم ریختگی وسایل خانه تماما حکایت از آن داشت که شهرام طی یک درگیری با شهرزاد به قتل رسیده است؛ لذا ضمن انجام هماهنگی با بازپرس ایلخانی، شهرزاد دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

اعتراف به جنایت:

شهرزاد پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی، چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به ناچار لب به اعتراف گشود؛ وی اینبار در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: ساعت 23:00 بیست و سوم فرودین ماه بود که شهرام در حالیکه از بیرون غذا تهیه و خریداری کرده بود به منزل من آمد؛ تا ساعت 24:00 ، شهرام در خانه ی من بود تا اینکه در این زمان از خانه خارج شد. حدود ساعت 02:30 بامداد [ 24/01/1395 ] بود که شهرام مجددا به خانه من آمد اما اینبار متوجه شدم که او از بیرون مواد ( شیشه ) تهیه کرده و قصد مصرف مواد در داخل خانه مرا دارد. به او اعتراض کرده و قصد داشتم تا موضوع را به خانواده اش اطلاع دهم اما او مانع من شد و در ادامه مرا مورد ضرب و جرح قرار داد. شهرام از قبل چاقویی را تهیه و در داخل جاکفشی خانه من گذاشته بود؛ به سراغ چاقو رفت و با آن مرا تهدید کرد؛ در یک لحظه توانستم دسته چاقو را بگیرم اما ناگهان تیغه چاقو وارد گلوی شهرام شد و او روی زمین افتاد؛ خون زیادی از شهرام رفته بود؛ بسیار ترسیده بودم؛ قصد داشتم مانع از ادامه خونریزی شوم اما کاری از دستم بر نمی آمد؛ سرانجام با اورژانس تماس گرفتم و پس از دقایقی [ عوامل ] اورژانس در محل حاضر شدند؛ وقتی شهرام [ توسط عوامل اورژانس ] معاینه شد به من اعلام کردند که او فوت کرده است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و دیگر شواهد و دلایل بدست آمده از محل وقوع جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین