کد خبر: ۳۶۰۳۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

آخرین جزئیات پرونده درگیری اشرار و پلیس در نائین/ رسیدگی ویژه به پرونده شهادت "شهید قضاوی"

رئیس کل دادگستری استان اصفهان دستور رسیدگی ویژه و خارج از نوبت پرونده شهادت مأمور دایره مبارزه با مواد مخدر را صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط‌عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی‌وفا اظهار داشت: پرونده شهادت شهید اصغر قضاوی که در حین انجام وظیفه و در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان نائین به درجه رفیع شهادت نایل شد، به‌صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و در کمترین زمان منتهی به صدور رأی خواهد شد.

وی افزود: در این پرونده 4 نفر دستگیر شدند و با حکم بازداشت موقت هم‌اکنون در زندان به‌سر می‌برند.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان با اشرار و قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه به شدت برخورد می‌کند و متهمان این پرونده پس از صدور رأی نهایی به مجازات قانونی خود می‌رسند.

وی از شهید اصغر قضاوی به‌عنوان یکی از مأموران پاک، خالص و تلاش‌گر یاد کرد و شهادت ایشان را به‌خانواده معظم وی و مردم شهید پرور استان اصفهان تبریک و تسلیت گفت.

گفتنی است ظهر جمعه مأموران مبارزه با مواد مخدر و انتظامی نائین در یگان تکاوری استان اصفهان، با اکیپ مسلحی از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در مسیر نائین درگیر شدند.

در این حادثه مقدار 527 کیلوگرم مواد‌مخدر از نوع تریاک و حشیش، 3 قبضه سلاح کلاشینکف، مقدار زیادی مهمات و فشنگ‌های مربوطه، 3 دستگاه خودرو و تجهیزات مخابراتی کشف و ضبط شد؛ در این عملیات انتظامی اصغر قضاوی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به درجه والای شهادت نائل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین