کد خبر: ۳۶۰۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

علی دایی نتیجه دربی را پیش‎بینی کرد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم از پرسپولیس به عنوان تیم برنده دربی هشتاد و دوم یاد کرد و گفت: با توجه به شرایط بهتر شاگردان برانکو امیدوارم هواداران پرسپولیس خوشحال بعد از بازی باشند.
آفتاب‌‌نیوز : علی دایی در خصوص شهرآورد پایتخت اظهار داشت: هر دو تیم در جدول شرایط برابری دارند اما نباید فراموش کرد که برانکو تیمش را از انتهای جدول بالا کشیده و حضور پرسپولیس در جمع مدعیان نشان از سختکوشی و شایستگی این تیم دارد.

او ادامه داد: اگر چه همه می گویند دربی هم مثل سایر دیدارها سه امتیاز دارد اما قطعا نگاههای هواداران و خیلی از اهالی فوتبال به این دیدار اینگونه نیست و هر دو تیم برد در این دیدار را بسیار ارزشمند می دانند بخصوص در شرایط فعلی که رقابت در جدول هم تنگاتنگ و فشرده است. با این وجود امیدوارم رعایت مسائل اخلاقی مثل همیشه در دستور کار هر دو تیم باشد و کسانی که به ورزشگاه می آیند یا در خانه به تماشای بازی می نشینند شاهد دیداری زیبا و با کیفیت باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد نتیجه بازی گفت: هر دو تیم می دانند که باید با برد میدان را ترک کنند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند. با احترام به استقلالی ها به عنوان یک پرسپولیسی نه از سر احساسات و تعصب چشم بسته که بر اساس عملکرد دو تیم معتقدم با توجه به بازی های خوب اخیر پرسپولیس ،شاگردان برانکو می توانند برنده دیدار باشند و امیدوارم عصر جمعه با خوشحالی هواداران تیمم همراه باشد.

به گزارش مهر، وی در پایان در مورد تعداد گلهای این بازی تصریح کرد: من اهل پیش بینی نتیجه و تعداد گل نیستم فقط می توانم بگویم جوانان پرسپولیس می توانند تاثیرگذار ظاهر شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مهدی آهنگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
0
آقای دایی جای پیش بینی یک مقدار بفکر تیم خودت باش تا نری دسته 2
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین