کد خبر: ۳۶۰۳۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

مردی که دو سال پیش همسرش را به دلیل خیانت کشته بود، بخشیده شد

مرد عکاس باشی که سال 93 همسرش را به خاطر خیانت به قتل رسانده بود، پس از بخشش از سوی خانواده همسرش با صدور کیفرخواست به زودی از جنبه عمومی جرم محاکمه می شود.
آفتاب‌‌نیوز : عصر روز اول مهر 93 مردي با مراجعه به ماموران كلانتري 108 نواب ادعا كرد همسرش را به قتل رسانده است. اين مرد مدعي شد ساعتي قبل با ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده است.

به گزارش میزان، با حضور ماموران در محل مشخص شد زن جوان مورد اصابت چاقو قرار گرفته و از سوي امدادگران اورژانس در حال انتقال به بيمارستان است. هنوز ساعتي از انتقال اين زن به بيمارستان نگذشته بود كه ماموران در جريان مرگ اين زن قرار گرفتند.

مرد همسركش در بازجويي هاي اوليه در مورد روز حادثه گفت: 19 سال قبل با ليلاازدواج كردم كه حاصل اين ازدواج يك پسر 18 ساله است. در يك عكاسي كار مي كنم و زندگي مان خوب بود. تا اينكه چندي قبل يكي از همسايه ها مدعي شد همسرم با يك مرد ارتباط دارد. ابتدا باور نكردم و به همين دليل خانه مان را عوض كرده و در خيابان مرتضوي ساكن شديم.

او گفت: روز حادثه با پسرم برای ثبت نام دانشگاه او رفتیم. هنگام برگشت به خانه متوجه شدم مردی غریبه در داخل خانه است. با او درگیر شدم اما پسر جوان فرار کرد. چند روز کنترلی بر روی اعصابم نداشتم اما همان موقع فهمیدم که پسر غریبه همکار او در شرکت تعاونی است و در کنار غرفه عکاسی همسرم غرفه فروش شارژ دارد. تصمیم گرفتم همسرم را به قتل برسانم به همین خاطر روز حادثه پس از درگیری لفظی وقتي همسرم قصد داشت دست و رويش را بشويد با برداشتن كارد آشپزخانه به سراغش رفتم. ابتدا فكر كرد با او شوخي مي كنم اما يك ضربه به پهلويش زدم كه او نقش زمين شد. سپس با دستانم سعي كردم خفه اش كنم. صورت همسرم كبود شده بود و ديگر هيچ واكنشي نشان نداد. پس از اينكه همسرم را كشتم، با ريختن آب يخ روي خودم سعي كردم آرام شوم. پس از اينكه لباس هايم را عوض كردم از خانه خارج شده و چند ساعتي در خيابان ها پرسه زدم. وقتي آرام شدم به كلانتري رفتم و خودم را معرفي كردم.

با اعترافات عکاس باشی قاتل او برای تحقیقات بیشتر بازداشت شد. در حالی‌که تحقیقات از متهم ادامه داشت خانواده همسرش با حضور در دادسرا از قصاص دامادشان گذشت کرده و مرد همسرکش با قرار وثیقه آزاد شد.

با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست او صبح امروز صادر شده و متهم به زودی از جنبه عمومی جرم محاکمه می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
حق بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
3
6
واقعا متاسفم که چنین افرادی، بخشوده شده و به زندگی ننگین خودشان ادامه می دهند... ...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
حق بین مرد و یا زن: برای خودت متأسف باش. اگر این قصه برای خودت و خانواده‌ات پیش می‌آمد برخوردت چگونه بود؟
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
1
البته وی بدون دیدن صحنه عینی زنای محسنه حق نداشت همسرش را از نظرشرعی بکشد ولی کار زن نیز قابل بخشش نبود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین