کد خبر: ۳۶۰۳۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

آیا قاضی‌پور دوباره به زنان توهین کرد؟

اظهارات جنجالی نادر قاضی پور و انتشار فیلم سخنرانی‌اش همچنان مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی است. روز گذشته رییس کمیسیون اصل نود مجلس از شکایت جمعی از نمایندگان زن از نماینده ارومیه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گفته پورمختار احتمال این احتمال وجود دارد که نظرات کمیسیون اصل نود در زمان بررسی اعتبارنامه قاضی پور در مجلس دهم گرفته شود.

به گزارش فرارو، رییس کمیسیون اصل نود گفت: «بحث بر سر این بود که ایشان عذرخواهی کرده و حرف هایشان را پس بگیرند و اعلام کنند که این صحبت ها درست نبوده تا از این طریق موضوع حل شود.»

اما تاکنون این نماینده عذرخواهی نکرده است. او در جدیدترین اظهارنظر خود اعلام کرده است که حواشی ایجاد شده برای وی به دلیل استناد به ترجمه بی‌بی‌سی بوده و او در سخنرانی خود هیچ توهینی به نمایندگان زن نکرده است. قاضی پور گفته است: «ما گفتیم به مردان رأی بدهید، نه مردان زن‌صفت. اینها آمدند گفتند این گفته به زن‌ها رأی ندهید.»

اظهارات جدید قاضی پور و همچنین سخنان پور مختار واکنش مردم را بر انگیخته است.

توهین دوباره به زنان


مخاطبان سخنان جدید قاضی پور را نیز توهین آمیز دانسته اند. یکی از از مخاطبان فرارو در این باره نوشته است: «اگر مرد زن صفت، معادل زنان هم تلقی گردد باز توهین به زنان است. سعی کنید به صورت رسمی از جامعه زنان معذرت خواهی کنید. با دفاع از یک اشتباه، هزاران اشتباه مرتکب نشوید.»

مخاطب دیگری معتقد است قاضی پور دوباره به زنان توهین کرده است. او می گوید: «این حرف شما عذر بدتر از گناهه. زن بودن را صفت و موقعیت بدی می دانی که آن را مثل یک ناسزا به کار می بری.»

مقایسه با ماجرای مینو خالقی


برخی دیگر از مخاطبان فرارو نیز عدم واکنش به سخنان قاضی پور را با واکنش به مینو خالقی (منتخب ششم مردم اصفهان در انتخابات) مقایسه کرده اند.

شهروندی با نام "نسل آسفالت" در این باره می گوید: «چطور شورای نگهبان بنا به دلایل واهی و اثبات نشده از آلبوم خصوصی مینو خالقی رد صلاحیتش میکنه که چرا با نامحرم دست داده ولی در آغوش کشیدن مادر چاوز رو مباح میدونه و ترهات بیشرمانه ی قاضی پور رو که کاملا عمومی مطرح کرده رو نادیده میگیره؟ ما چطور باید باور کنیم شورای نگهبان خطی برخورد نمیکنه و جانب انصاف رو مراعات میکنه؟ پس این برخوردهای دوگانه چه معنایی داره؟»

عمار نیز می گوید: «بنده خدا خانم خالقی اونطور، ایشون اینطور. از خودشون که باشی هرکاری کنی گویا اشکالی نداره!»

مخاطبی دیگر نیز در واکنش به سخنان پور مختار می گوید: «اگر نماینده های زن موجود در مجلس شکایت نکنند مشخص میشه که حرف‌های قاضی پور صحیح بوده.»

یکی دیگر از خوانندگان فرارو نیز معتقد است: «عذر خواهی کنه کاری باهاش ندارید؟ خجالت آوره ایشون مرتکب جرم توهین وسخنان نژاد پرستانه شدند.»

عده معدودی از خوانندگان نیز به دفاع از نماینده ارومیه پرداخته اند. یکی از این مخاطبان می گوید: «مخالفان این مرد (معنای واقعی کلمه) بغض معاویه دارند نه حب علی. در ضمن برای زنان جامعه حضور در منزل و تربیت فرزندان صالح مناسب تر است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
واحد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
18
1
چطور وقتی بزرگان اصلاحات به ترکها توهین می کنند نژاد پرستی نیست؟؟؟؟؟ اما سخنان قاضی پور نژادپرستانه است. هدف برای شما وسیله را توجیه می کند.؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
من خودم آذریم . ولی شما یکی اول تکلیف مارو مشخص کن طرفدار قاضی پور هستی یا آذری ها. ضمنا مسئله رو قومیتی نکن تا بتونی ازآب گل آلود ماهی بگیری
محمد
|
Sweden
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
ترا به خدا ببينيد كي براي اين مملكت ميخواهد تصميم بگيرد و اينده نسل هاي ما دست چه نمايندگاني افتاده؟
در جبهه افتخار حضور داشته ام تا به أمروز نه از ان استفاده كاري و نه سهم خواهي از اين مرز و بوم كرده ام و نه فخر فروشي، اما از سخنان اين مرد كه خود را رزمنده مي خواند و كشتن به قول خودش ٧٠٠ أسير را عنوان ميكند و يا با زنان و مادران اين مرز و بوم چنين صحبت ميكند خجل و شرمند ام،
از تمامي مردم ايران عذر خواهي ميكنم ، در تمامي دوران جبهه نديدم كه به أسيري حتي فحاشي شود چه به ديگرش ، رزمندگان و شهدا اين كارها را مغاير مردانگي و مسلماني و شان و دون ايراني ميدانستند.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
1
برای اقتداراز خانه ملت وارج نهادن به بیش ازنصف جمعیت ایران عدم صلاحییت واخراج ازمجلس بهترین راه عادلانه است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین