کد خبر: ۳۶۰۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰

تگرگ به بزرگي توپ به شهر تكزاس آمريكا صدمه زد +عکس

بارش تگرگ با دانه هايي بزرگتر از توپ بيسبال در يكي از شهر هاي شمال ايالت تكزاس آمريكا بنام وايلي خسارات سنگيني به خانه و و خودرو هاي ساكنين اين شهر وارد ساخت و موجب تعطيلي سراسري مدارس در آن شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، در نخستين ساعات روز سه شنبه بارش سهمگين تگرگ در اين شهر علاوه بر وارد آوردن خسارات سنگين و تخريب شمار زيادي از خودرو ها موجب تعطيلي مدارس شهر مذكور شد.

شاهدين عيني اندازه دانه هاي اين تگرگ ها را با توپ بيس بال مقايسه كرده اند و تاكنون هزاران عكس و تصوير ويديوئي از اين پديده بي سابقه جوي در رسانه هاي مختلف آمريكا منتشر شده است.

تگرگ به بزرگي توپ به شهر تكزاس آمريكا صدمه زد (+عکس)

بر اساس آخرين گزارش ها بارش تگرگ به شمار زيادي از خودروها خسارت هاي سنگيني وارد آورده و سبب متوقف شدن خودرو ها و راه بندان هاي سنگين در جاده هاشده است.

بر همين اساس صداي آژير آمبولانس هايي كه در حال انتقال مجروحين اين حادثه طبيعي بي سابقه به بيمارستان ها هستند درهمه جاي شهر به گوش مي رسد.

اداره هواشناسي ايالت تكزاس به واقعه مشابهي كه روز پنجشنبه گذشته در شهر فورت هود اين ايالت اتفاق افتاده اشاره كرده اما گفته است كه بزرگي تگرگ ها دربارش امروز به مراتب بزرگتر از تگرگ قبلي بوده و در بعضي موارد حتي از توپ بيسبال بزرگتر بودند.

آموزش وپرورش اين شهر به منظور جلوگيري از صدمات احتمالي اين تگرگ به كودكان و نوجوانان همه مدارس شهر را تا اطلاع ثانوي تعطيل اعلام كرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین