کد خبر: ۳۶۰۴۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

واژگونی تریلی حامل جرثقیل در جاده قدیم کرج

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از واژگونی تریلی حامل جرثقیل در جاده قدیم کرج خبر داد و گفت: در این حادثه مورد مصدومیت نداشته‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز : جلال ملکی اظهارداشت: در ساعت 8:06 دقیقه امروز حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر در غرب به شرق جاده قدیم کرج نرسیده به سه‌راه شهریار به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران ایستگاه 59 به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد یک دستگاه تریلر که حامل قطعات جرثقیل و تاورکرین بود به هنگام حرکت، قسمت گردان جرثقیلی که بر روی تریلر بود باز می‌شود و با تیر چراغ برق حاشیه جاده برخورد می‌کند.

وی افزود: تیر چراغ برق می‌شکند و کابل‌های برق بر روی درختان و پل عابر پیاده می‌افتد و موجب می‌شود تاین تریلر با بار جرثقیل کاملاً واژگون شود.

ملکی با اشاره به اینکه در این حادثه آسیبی به شخصی نرسیده است، گفت: خوشبختانه به دلیل اینکه تریلر در حاشیه جاده بوده است مشکل ترافیکی نیز نداشته‌ایم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: با کمک یک جرثقیل 50 تن توانستیم این تریلر واژگون شده را به حالت اولیه برگردانیم و ایمن‌سازی‌های لازم نیز انجام شد.

به گزارش فارس، ملکی افزود: علت این حادثه بی احتیاطی در بستن بار بوده و در ساعت 9:47 دقیقه عملیات این حادثه به پایان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین