کد خبر: ۳۶۰۴۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

اتفاق جدید در «سرزمین کهن»

در تازه ترین خبرها از فاز سوم سریال «سرزمین کهن» که برای پخش از شبکه سه سیما تولید می شود، می توان به حضور آرش مجیدی به جای شهاب حسینی اشاره کرد.
آفتاب‌‌نیوز : تصویربرداری فاز سوم سریال «سرزمین کهن» محصول مرکز امور نمایشی سیما چندی است که در تجریش آغاز شده و قرار است به کارگردانی کمال تبریزی از شبکه سه سیما پخش شود.

پیش از این خبرگزاری مهر از کلید خوردن این مجموعه در ایام نوروز خبر داده بود که با تغییراتی از جمله رفتن شهاب حسینی از این پروژه تاریخی همراه بوده است حال تصویربرداری این سریال همچنان ادامه دارد و بازیگران جدیدی هم به آن اضافه شده اند. در این تغییران آرش مجیدی جایگزین شهاب حسینی شده است، همچنین سعید راد به جای فرهاد قائمیان به پروژه پیوسته است.

عوامل این سریال در دربند مشغول کار هستند و از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ یا ۱۹ بعدازظهر به ایفای نقش می پردازند.

سریال «سرزمین کهن» ساخته کمال تبریزی است که به وقایع اجتماعی سیاسی در فاصله زمانی بین دهه ۲۰ تا ۵۰ می پردازد. این سریال در ابتدای پخش با اصلاحاتی مواجه و بعد از چند قسمت پخش آن به دلیل دیالوگی که توهین به بختیاری ها تلقی شده بود، متوقف شد.

به گزارش مهر، نویسندگی این مجموعه را علیرضا طالب زاده بر عهده دارد و از جمله بازیگران این مجموعه پر شخصیت می توان به نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم رودی و... اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین