کد خبر: ۳۶۰۵۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
با حضور جهانگیری؛

دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست آغاز به كار كرد

دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست دقایقی پیش با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر نفت و وزیر صنعت و معدن و تجارت در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به كار كرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عصر چهارشنبه، دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور دكتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت، مهندس محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و مهندس مرضیه شاهدائی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شركت ملی صنایع پتروشیمی به طور رسمی افتتاح شد.

برای مراسم افتتاحیه، علاوه بر مقامات و مسئولان دولت، صنایع پتروشیمی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران 25 كشور حاضر در دهمین نمایشگاه ایران پلاست حضور دارند.
به گزارش ایرنا، در حاشیه برگزاری این گردهمایی بزرگ صنعت پتروشیمی و صنایع تكمیلی پتروشیمی ایران و منطقه خاورمیانه قرار است شركت نمایشگاه‌های بین‌المللی دوسلدورف همایش معرفی برترین نمایشگاه تخصصی صنایع لاستیك و پلاستیك جهان K 2016 را برگزار كند.

برای نخستین بار در طول برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی، تعداد كشورهای حاضر در نمایشگاه ایران پلاست به عدد بی‌سابقه 25 كشور رسیده به طوری كه تاكنون شركت‌هایی از آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، جمهوری چك، سوئیس، هلند، دانمارك، لهستان، روسیه، بلژیك، چین، كره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، تركیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاكستان، آفریقای جنوبی و استرالیا در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

در حال حاضر حدود 8 هزار متر مربع از فضای نمایشگاه به متقاضیان خارجی و حدود 17 هزار مترمربع به متقاضیان داخلی واگذار شده و در مجموع حدود 500 شركت خارجی و 400 شركت ایرانی در این گردهمایی حضور یافته اند.

این در حالی است كه در دهمین نمایشگاه ایران پلاست، حضور و بازدید 200 تاجر و بازرگان از كشورهای هند، پاكستان، افغانستان، تركمنستان، تاجیكستان، عراق، بنگلادش، سوریه، قزاقستان، چین، تركیه، سریلانكا، میانمار (برمه)، جمهوری آذربایجان، تونس، كنیا، بلاروس و امارات متحده عربی و ارمنستان قطعی شده است.

دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از 25 تا 29 فروردین ماه 1395 (13 تا 17 آوریل 2016 میلادی) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین