کد خبر: ۳۶۰۶۲۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵

دایی: در مورد تراکتورسازی حرف زدن درست نیست

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: نتایج خوب تراکتور در هفته‌های اخیر نشان دهنده قدرت این تیم است
آفتاب‌‌نیوز :
علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران ضمن تبریک سال جدید به مردم تبریز، گفت: در مورد تراکتورسازی حرف زدن درست نیست. نتایج خوب این تیم در هفته‌های اخیر نشان دهنده قدرت این تیم است. در مورد هواداران هم نیازی به توضیح نیست همیشه هواداران یکی از عوامل موفقیت این تیم هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است. نحوه بازی با تیم‌های بزرگ را بلدیم با عرض پوزش از دوستداران تراکتورسازی برای کسب 3 امتیاز به تبریز آمدیم و فقط به دنبال کسب پیروزی هستیم. اخیرا در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم، اما هفته قبل مقابل سایپا طلسم را شکستیم و سعی می‌کنیم در دیدارهای پیش رو هم این پیروزی‌ها را ادامه دهیم.

سرمربی صبا در مورد مصدومان و محرومان تیمش عنوان کرد: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه آیا نگران مغرور شدن بازیکنان تیمش بعد از پیروزی پر گل مقابل سایپا نیست، گفت:  مدت‌ها بود که خوب کار نمی‌کردیم اما مقابل سایپا نتیجه لازم را گرفتیم. در بازی‌ها قبلی هم خوب بازی می‌کردیم اما کمی بدشانس بودیم. تیم ما جوان است اما چند مهره‌ با تجربه هم داریم. نه تنها مغرور نشدیم بلکه به این نتیجه رسیدیم که ما توانایی زیادی داریم. بچه‌های ما نشان دادند چه توان بالایی دارند. تمام تلاشمان را می‌کنیم اما نتیجه دست خدا است. بازیکنان ما برای باخت و تساوی به تبریز نیامدند چرا که این دو نتیجه ما را از هدفمان دور می‌کند تلاش و هدفمان در لیگ جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین