کد خبر: ۳۶۰۷۰۶
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

سردار دهقان: اگر غرب بخواهد چشم طمعی به ما داشته باشد، آن را پشیمان می‌کنیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران عامل تضمین ثبات امنیت در منطقه است، گفت: اگر غرب بخواهد چشم طمعی به ما داشته باشد آن را پشیمان می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) در بندرانزلی اظهار کرد: تاریخ و گذشته این را نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران عامل تضمین ثبات امنیت در منطقه است و نیروهای مسلح ما به‌هیچ عنوان قصد تجاوز و توسعه‌طلبی در منطقه را ندارند.

وی با بیان اینکه اگر غرب بخواهد چشم طمعی به ما داشته باشد آن را پشیمان می‌کنیم، افزود: مدیریت جهادی و بسیج امکانات در اختیار ماست و این اقدام ارزشمند از سوی نیروهای مسلح ‌ایران به تمام دنیا اعلام شده و در هر جای دنیا نظام سلطه بخواهد علیه ما اقدامی صورت دهد، مقابل آن می‌ایستیم.

به گزارش ایسنا، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امروز در منطقه ما ناامنی و بی‌ثباتی وجود دارد و آمریکا و اسرائیل با کشتار مردم بی‌گناه در منطقه سعی دارند منطقه را ناامن کنند، تصریح کرد: در صورت هرگونه تعرضی، نیروهای مسلح و ملت ما با تمام قدرت مقابل آن‌ها خواهند ایستاد.

سردار دهقان با بیان اینکه دشمنان، جریان‌های تکفیری را در کشورهای اسلامی علیه مسلمانان راه انداختتد و تجاوز و غارت در منطقه، حاصل حضور نیروهای تروریستی است، افزود: دشمنان و تروریست‌ها شرم نمی‌کنند و همه شواهد نشان از وابستگی این عوامل تروریستی دارند اگر چه به ظاهر برخی از کشورهای حامی تروریسم از حقوق بشر دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه روحیه، ایمان و قدرت زیادی در نیروهای مسلح وجود دارد که دشمنان را مأیوس می‌کند، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما با نیروی ایمان و توکل بر خدا، موفقیت را برای ‌ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه تلاش فرماندهان و مدیران در اجرای فرامین مقام معظم رهبری این است که در بالاترین سطوح مهارت را به نیروها آموزش دهیم، بیان کرد: با آموزش این مهارت‌های پیشرفته می‌توانیم در بالاترین سطوح با دشمنان مقابله کنیم.

سردار دهقان اظهار کرد: نیروهای مسلح این توفیق را دارند که یک فقیه عادل و آگاه به زمان و با درک و تحلیل درست از جهان، فرماندهی نیروهای مسلح را بر‌عهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یکپارچگی نیروهای مسلح که در سایه رهبری به‌وجود آمده بزرگ‌ترین عامل قدرت نیروهای مسلح است، افزود: اگر دشمنان ما تصورشان این است تا با تحریم از تجهیزات و فناوری روز دنیا ما را محروم ‌کنند، سخت در اشتباه هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ملت ایران و نیروهای مسلح شرایط تحریم را به فرصت تبدیل کرده‌اند و توانسته‌اند ابزار مورد نیاز را تولید و در همه زمینه‌ها از نظر تجهیزات قوی باشند.

سردار دهقان در پایان تصریح کرد: علی‌رغم محدودیت‌ها توانستیم در صنایع دریایی وزارت دفاع، سامانه‌ها و تجهیزات مورد نظر را به‌کار برده و راه اندازی کنیم، دیگران نمی‌توانند با تهدید ما را از مسیر انقلابی باز دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین