کد خبر: ۳۶۰۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

مسدودشدن آزادراه خرم‌آباد ـ پل زال

مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه لرستان دقایقی پیش از مسدود شدن آزادراه خرم‌آباد ـ پل زال به علت رانش زمین و ریزش کوه در چند نقطه از این مسیر، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا آریایی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به اینکه ارتباط تهران به جنوب در حوزه استان لرستان به کلی قطع شده است، اظهار داشت: محور قدیم خرم‌آباد به اندیمشک از صبح امروز به علت طغیان رودخانه کشکان رود لرستان مسدود و هنوز بازگشایی نشده است.

وی عنوان کرد: محور جدید خرم‌آباد به پل زال دقایقی پیش نیز به علت رانش زمین و ریزش کوه در چند نقطه مسدود شد.

مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه لرستان یادآور شد: با توجه به انسداد محور قدیم خرم‌آباد ـ پلدختر به علت طغیان رودخانه و محور جدید خرم‌آباد به اندیمشک هم‌اکنون راه ارتباطی تهران به جنوب در حوزه استان لرستان به طور کلی قطع شده است.

به گزارش فارس، آریایی یادآور شد: انتظار ما از پلیس راه خوزستان این است که از ورود خودروها به سمت لرستان جلوگیری به عمل آورند تا بازگشایی این مسیرها توسط راه و شهرسازی به خوبی انجام گیرد.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ارتباط جاده‌ای بین خوزستان و لرستان به طور کامل قطع شده است و تلاش مدیریت آزادراه با همکاری راه و شهرسازی برای بازگشایی این محور آغاز شده است.

لازم به ذکر است، هم‌اکنون بارش شدید باران با گذشت 3 روز در استان لرستان در حال باریدن است و تاکنون خسارت زیادی به زیرساخت‌های استان لرستان از جمله پل‌های موقت، واحدهای مسکن روستایی و عشایر کوچ‌رو وارد کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین