کد خبر: ۳۶۰۸۶۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹

تصفیه‌خانه الیگودرز از مدار خارج شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: تصفیه‌خانه آب شرب الیگودرز از مدار خارج و لوله آب شرب پلدختر به علت سیلاب تخریب شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
حمیدرضا کرموند امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تصفیه‌خانه آب شرب الیگودرز از مدار خارج و لوله آب شرب پلدختر به علت سیلاب تخریب شد.

وی عنوان کرد: در بحث آب شرب الیگودرز تمام مخازن پر و چاه‌های رزرو را مورد استفاده قرار داده‌ایم و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: در کیلومتر دو خط انتقال آب شرب پلدختر در روستای گل گل به علت طغیان رودخانه پل معلق خط انتقال آب شرب پلدختر را تخریب کرده است.

این مسئول یادآور شد: با مدیریت و تجربه سال‌های گذشته تمام مخازن آب شرب این شهرستان پر و تاکنون 4هزار و 500 مترمکعب آب مصرف و 5هزار و 500 متر مکعب دیگر باقی مانده است.

کرموند تصریح کرد: هنوز این شهرستان با مشکل کمبود آب روبه‌رو نشده است، اما 6 دستگاه تانکر آب، و بیش از هشت هزار بسته آب معدنی به این شهرستان انتقال یافته تا در بین مردم توزیع شود.

وی از مردم پلدختر و الیگودرز خواست صرفه‌جویی آب را پیشه کنند، تا با مشکل مواجه نشویم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: سه کیلومتر لوله انتقال آب برای پلدختر در نظر گرفته‌ایم، تا به صورت موقت آن را در مسیر جاده به خط اصلی وصل کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین