کد خبر: ۳۶۰۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶

یک نیمه پر از جنجال در دربی 82

نیمه اول دیدار استقلال و پرسپولیس درحالی برگزار شد که صحنه های جذاب و مهیجی در آن به معرض نمایش گذاشته شد.
آفتاب‌‌نیوز :
نیمه نخست دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در قالب داربی 82 با برتری دو بر صفر سرخ پوشان به پایان رسید،‌ حواشی این نیمه شرح زیر است.

- بعد از گلزنی تیم پرسپولیس توسط مهدی طارمی در دقیقه 6 تقریبا همه بازیکنان ذخیره و اعضای کادرفنی این تیم برای ابراز احساسات وارد میدان شدند. پس از این گل صدای انفجار چهار نارنجک دستی از سوی پرسپولیسی ها شنیده شد.

- در اوایل این دیدار مهدی رحمتی بازیکن استقلال با فراخواندن احمدزاده مهاجم پرسپولیس از او خواست تا از حرکات تحریک آمیز بپرهیزد که البته مهاجم پرسپولیس بی توجه به اظهارات رحمتی از منطقه دور شد و در نهایت با توصیه ترکی به رحمتی برای حفظ آرامش خود، کار فیصله پیدا کرد.

- در اوایل این دیدار وقتی که آرش برهانی موقعیت تک به تک با سوشا مکانی را به اوت زد، نیمکت نشینان پرسپولیس در اعتراض به محسن ترکی به داور چهارم و ناظر داوری اعتراض کردند. این اعتراضات دقایقی بعد شدت بیشتری گرفت و کار تا بحث میان ترکی و برانکو هم پیش رفت.

- عادل شیحی بازیکن استقلال به دلیل مصدومیت مجبور شد در دقیقه 25 جایش را به جابر انصاری دهد.

- در دقیقه 24 این دیدار تماشاگران دو تیم با شعار نوروزی، روحش شاد، یاد آن مرحوم را گرامی داشتند.

- بعد از گل دوم تیم پرسپولیس به استقلال برخی از نیمکت نشینان استقلال با داور چهارم بازی گفت وگو کردند. در همین زمان وحید طالب لو دروازه بان استقلال با آمدن به کنار خط به بازیکنان این تیم روحیه می داد.

- بعد از اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم پرسپولیس اکثر بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال به مخسن ترکی اعتراض کردند. در همین زمان رامین رضاییان که می خواست پنالتی را بزند، بعد از مخالفت با زدن ضربه توسط او، با حالتی شبیه قهر به عقب رفت. در همین زمان مهدی رحمتی یک جلسه با بازیکنان تیمش برگزار کرد. این ضربه پنالتی در نهایت توسط رحمتی دفع شد.

به گزارش ایسنا، در دقیقه 41 این دیدار بخش کوچکی از هواداران استقلال در اعتراض به ترکی علیه وی شعار دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین