کد خبر: ۳۶۱۰۹۶
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

زورگیر23ساله و دوعضو باندش به دام پلیس افتادند

ساعت 5/5 عصر دومین روز عید مأموران کلانتری 103 گاندی در تماس پسر جوانی در جریان گرفتار شدن وی در دام زورگیران موتورسواری قرار گرفتند و با حضور در خیابان هشتم نفت شمالی، این پسر وحشتزده را تحت تحقیق گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
تجسس‌ها نشان داد 3 جوان سوار بر موتور پالس سیاه جلوی راه طعمه شان را  بسته و 2 تن از آنها با تهدید چاقو گوشی و پول‌های پسر جوان را دزدیده و سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند. 

در حالی که مأموران سرگرم نوشتن گزارش زورگیری از پسر جوان بودند زورگیری مشابه دیگری در نزدیکی میدان مینا در منطقه میرداماد رخ داد و پلیس پی برد پسری نوجوان در دام زورگیران موتور سوار قرار گرفته که کوله پشتی و 10 هزار و 500 تومان پول  از وی به سرقت رفته است.

مأموران که در برابر سرقت‌های سریالی این باند حرفه‌ای قرار گرفته بودند خیلی زود عملیات طرح مهار و گشت زنی‌های ویژه را در منطقه به اجرا در آوردند تا اینکه تیمی از مأموران به 3 جوان موتور سوار در خیابان ظفر که پلاک موتورشان مخدوش بود مشکوک شدند و آنها نیز با دیدن تیم پلیس پا به فرار گذاشتند.

تعقیب و گریز پلیسی خیلی زود کلید زده شد و مأموران با گذشت دقایقی موفق شدند 3 جوان موتور سوار را زمینگیر کنند و در بازرسی از آنها 6 تلفن همراه و کوله پشتی پسر نوجوان به دست آمد.
مأموران در تحقیقات ویژه از مجرمان پی بردند که یکی از زورگیران محسن 23 ساله است که چندی پیش قصد فرار از دست مأمور بدرقه را داشته که از سوی مردم، همراه همسرش دستگیر شده است.

بدین ترتیب 3 دزد خیابانی صبح چهارشنبه 25 فروردین ماه برای تحقیقات در شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 پیش روی بازپرس ایزدموسی قرار گرفتند و محسن 23 ساله و سرکرده این باند در اعترافاتش گفت: 2 سال پیش به خاطر دزدی دستگیر شدم و زمانی که مأموران قصد انتقالم به زندان را داشتند خاله و همسرم برای فراری دادنم به کمکم آمدند و وقتی که خودروی ما متوقف شد همسرم با استفاده از گاز اشک آور به مأمور بدرقه حمله کرد و در این فرصت من توانستم از خودروی مأموران فرار کنم و سوار بر 2 خودرویی که برای کمک آمده بودند شدم و پا به فرار گذاشتیم اما مأمور بدرقه در زمان فرار به در خودرو آویزان شد و شلوغی و ترافیک خیابان کافی بود تا مردم با دیدن این صحنه به کمک پلیس آمدند که من همراه زنم دستگیر شدیم. 

وی افزود: همسرم به خاطر کمک به من به زندان افتاد که پس از 6 ماه از دوران محکومیتش به خاطر باردار بودنش با قرار وثیقه آزاد شد و زمانی که من در زندان بودم دخترم به دنیا آمد که همسرم، فرزندم را به مادرم سپرد و از من طلاق گرفت.

 پس از 22 ماه زندان اوایل بهمن ماه سال گذشته آزاد شدم و چون بیکار بودم تصمیم گرفتم برای پولدار شدن دوباره دست به دزدی بزنم، تنها بودم و برای اجرای نقشه‌ام به همدست نیاز داشتم به همین خاطر به سراغ 2 تن از دوستانم رفتم و آنها وقتی دیدند که فقط طعمه‌های کم سن وسال هدف زورگیری هایمان هستند تصمیم به همکاری گرفتند و دست به کار شدیم.

به گزارش ایران، وی افزود: هر روز برای دزدی دور هم جمع می‌شدیم و روزی 3 نفر را هدف سرقت‌هایمان قرار می‌دادیم که بیشتر نقشه‌هایمان را در مناطق سهروردی، مطهری، شریعتی، هفت تیر و خیابان‌های شمالی تهران انجام می‌دادیم و پس از آن به میدان شوش می‌رفتیم و هر گوشی را به قیمت 50 تا 100 هزار تومان می‌فروختیم.

بنا به این گزارش، بازپرس ایزدموسی پس از اعترافات 3 متهم جوان دستور داد تا آنها برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرائم احتمالی شان در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین