کد خبر: ۳۶۱۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳

رئیس‌جمهور صربستان وارد تهران شد

رئیس‌جمهور صربستان برای انجام سفری غیررسمی ساعاتی پیش وارد تهران شد.
آفتاب‌‌نیوز :
بر اساس اطلاعیه دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری صربستان، «تومیسلاو نیکولیچ» برنامه کاری خود را در تهران روز یکشنبه (29 فروردین) با دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی آغاز می‌کند.

بر اساس این اطلاعیه، رئیس‌جمهور صربستان در این سفر با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند و در مراسم گشایش پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن‌های جراحان مغز و اعصاب نیز شرکت خواهد کرد.

رئیس‌جمهور صربستان به دعوت پروفسور سمیعی جهت شرکت در پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن‌های جراحان مغز و اعصاب به تهران سفر کرده است.

به گزارش ایسنا، پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن‌های جراحان مغز و اعصاب با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور و با حضور دانشمندان برتر داخلی و خارجی از بیش از 70 کشور دنیا برگزار می‌شود و آخرین دستاوردهای علمی دنیا در این نشست علمی بزرگ ارائه و محیط علمی ارزشمندی برای آشنایی و تبادل آخرین روش‌های جراحی در حوزه علوم مغز و اعصاب فراهم می‌شود.

پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن‌های جراحان مغز و اعصاب و هفتمین کنگره بین‌المللی جراحی مغز و اعصاب به ریاست پروفسور مجید سمیعی از 29 فروردین تا 3 اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

پروفسور سمیعی چندی پیش مدال ملی صربستان را به نام «نشان طلایی لیاقت» از «تومیسلاو نیکولیچ» رئیس‌جمهور صربستان دریافت کرده بود؛ از همین‌رو در این مراسم از وی دعوت کرده است تا در این سمپوزیوم شرکت کند.

سفر رئیس‌جمهور صربستان به همراه چند تن از وزرای دولت این کشور و در صدر یک هیأت علمی و اقتصادی انجام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین