کد خبر: ۳۶۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۸۴ - ۱۵:۲۹
رسول منتجب نیا:

نباید در برابر تحریف کلام امام سکوت کرد

آفتاب‌‌نیوز : منتجب نیا افزود: اگر کسی نقطه نظر خود را اعلام کند و مثلاً جمهوریت را نفی کند اگر در مرحله اظهار نظر باشد جرم نیست اما اگر این نظریه تحریف کلام امام باشد، بازی کردن با نظام جمهوری اسلامی است که امام آن را تأسیس و رهبری کرد. بنابراین اشکالی که بر این نظریه پردازها وارد است تهمت زدن به امام است. 

منتجب نیا تأکید کرد: نقد سخنان مصباح به سود جامعه است و چه خوب است که افراد نظریات خود را رسماً اعلام کنند تا مردم آنها را بشناسند. اینکه افرادی نظریه دیگری در رابطه با انقلاب و جمهوری اسلامی داشته باشند و تحت پوشش نظام خود را مخفی کنند درست نیست. بنابراین نقد سخنان این افراد به نفع نظام و مردم است تا آنها فریب پوشش ها و عناوین را نخورند و هر کسی را آنچنان که هست بشناسند. 

به گفته وی، سکوت در برابر سخنان مصباح و شاگردان او به مصلحت نظام نیست و نه تنها اصلاح طلبان بلکه تمام کسانی که به امام اعتقاد دارند نباید در برابر تحریف کلام امام سکوت کنند بلکه باید واکنش نشان داده و به نقد این مواضع بپردازند.
منتجب نیا تصریح کرد: تعجب می کنم از بعضی چهره های محافظه کار که در برابر این سخنان سکوت می کنند. ای کاش همه آنهایی که دم از امام می زنند یک دل و یک زبان موضع گیری می کردند و راه تحریف را بر تحریف کنندگان می بستند. 

وی خاطر نشان کرد: در گذشته محافظه کاران در مقابل اقدامات گروه فشار سکوت می کردند و آنها از این سکوت استفاده می کردند. امروز هم در مقابل کسانی که مفاهیم انقلاب را تحریف می کنند سکوت کردن جرم است و نباید سکوت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۸۴/۱۰/۱۸
0
0
من نميدانم اين آقايان زماني كه امثال اكبر گنجي
به تحريف اهداف امام و انقلاب مي ژرداخت و مانيفست جمهوري خواهي مي داد ؛ كجا بودند؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین