کد خبر: ۳۶۱۴۷۴
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

وضعیت خوزستان هنوز به حالت عادی بازنگشته است

اردوگاه جدیدی نیز با ظرفیت 750 نفر جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در منطقه آهودشت شوش برپا شده و اقلام غذایی و امدادی میان سیل‌زدگان در حال توزیع است.
آفتاب‌‌نیوز : معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از برپایی یک اردوگاه کمک‌رسان جدید در شوش جهت اسکان سیل‌زدگان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، صادق سلامت، اظهار کرد: از انجا که روستاهای شهرستان شوش همچنان درگیر سیلاب هستند، نیروهای امدادی امروز نیز به سه منطقه اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین جهت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده شوش، از شهرستان‌های دشت‌آزادگان، هویزه، بهبهان، آغاجاری و هندیجان که تحت تاثیر سیلاب نبوده‌اند، نیروهای امدادرسان به این شهرستان اعزام شده است. در این راستا، 44 نیرو تحت پوشش 8 تیم امدادی به سه منطقه شوش اعزام شده‌اند.

سلامت گفت: اردوگاه جدیدی نیز با ظرفیت 750 نفر جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در منطقه آهودشت شوش برپا شده و اقلام غذایی و امدادی میان سیل‌زدگان در حال توزیع است.

وی با بیان این که وضعیت مناطق سیل‌زده استان خوزستان پس از سیل هنوز به حالت عادی بازنگشته است، بیان کرد: اردوگاه‌هایی که جهت استقرار سیل‌زدگان در روزهای گذشته برپا شده، همچنان برقرار هستند و تا هنگامی که تمامی خانوارها به منازلشان بازنگردند، این اردوگاه‌ها برپا خواهند بود و فعالیت‌های امدادی نیز تا آن زمان ادامه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین